Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muziek player met YouTube functie

Pagina: 1
Acties:

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20

sanzut

It's always christmas time

Topicstarter
Hoi allemaal,

In mijn woonkamer heb ik een HTPC(Windows 7) staan, gekoppeld aan mijn HomeCinema systeem, voor bij film's etc.
Nu ben ik eigenlijk opzoek naar een muziek player die ik op mijn HTPC kan installeren, om zo mijn muziek of bijvoorbeeld 3FM stream op mijn Home Cinema te kunnen afspelen. Deze wil ik dan op afstand kunnen bedienen, met mijn laptop/iPad/telefoon bijvoorbeeld via een webinterface of een app.

Hiervoor heb ik verschillende oplossingen gevonden, dus dit is redelijk eenvoudig te realiseren via bijvoorbeeld:
  • XMBC
  • SubSonic
  • Ampache
  • VibeStreamer
Maar nu blijkt het regelmatig voor te komen dat ik hier met bijvoorbeeld vrienden zit, en iemand een liedje op zou willen zetten of wil laten horen dat niet in mijn eigen MP3 collectie zit, maar bijvoorbeeld wel op YouTube staat.

Kent of weet iemand een oplossing waarmee zo'n YouTube URL aan de playlist kan worden toegevoegd?
Zou natuurlijk helemaal ideaal zijn als je hiervoor een standaard radio-stream kan onderbreken, om deze na het YouTube fragment weer te hervatten, maar dit ben ik eigenlijk nog niet tegen gekomen.

Hopelijk kent een van jullie de perfecte oplossing voor deze situatie!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-10 13:14
Zover ik weet bestaat zoiets niet, maar heb hier ook nooit naar gezocht.
Misschien dat Grooveshark wel een (tijdelijke) oplossing is?

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Voor XBMC zijn er plugins om Youtube ondersteuning toe te voegen. Voor andere systemen zal dat er ongetwijfeld ook zijn.