Awesomo4k schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:09:
De vergelijking is idd misschien niet de beste... Maar daar gaat niet echt om...
Waarom mag ik dat niet gebruiken het kost meer werk het af te sluiten? ik kan nu niet mijn foto's op tv afspelen.. Mijn computer die ik als dvd speler gebruik ook niet.. MAW moet ik dus nog een apparaat erbij gaan zetten..
lullig... Want dat opnemen doe ik toch niet... en daar heb ik schijnbaar dus alleen voor betaald...
Sorry, maar jij haalt een aantal zaken door elkaar.
Het originele topic ging over het Ubee modem/router die Ziggo uitdeelde om de hogere snelheden aan te kunnen. (oude modem ging niet hoger dan 20-22 Mbps.
Op dat nieuwe modem/router zit een USB slave poort. Deze werkt schijnbaar niet, of is uitgeschakeld. (Ik heb er nog niet naar gekeken thuis. Ik heb het niet nodig)
Jij verwijst nu naar een Digital Video Recorder waar ook een USB poort opzit. Of dat ding uitgeschakeld is of niet zou ik niet weten, maar het heeft werkelijk niets met
Netwerken te maken, want wij gaan niet over Video Recorders
Dat jij betaald voor een dergelijk apparaat (in tegenstelling met het UBee modem) geeft je wel het recht om alle functionaliteit te gebruiken. Als je dat ding in de winkel koopt (dus niet via Ziggo) dan zou dat wel het geval moeten zijn. Klagen hierover mag je bij Ziggo zelf doen.