Toon posts:

probleem met msi gt 780-235nl probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views

Verwijderd

Topicstarter
goeiedag ik heb een probleem ik heb een game notebook aangeschaft van msi zitten 4 slots in 4x4 2 zyn gevuld

op de doos staat upgrade tot 16 gig ram max dus by de winkel 4 so dim van kingston 1333 gehaald laptop start niet op scherm blyft zwart in de note book zit een core i 5 2410m en volgens intellsite kan de processor max 8 aan :( is dat niet oplichting of zie ik iets over het hoofd.Misschien doe ik wat verkeerd.

misschien weet iemand van jullie een oplossing _/-\o_ alvast bedankt plexter

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:07
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:01:
goeiedag ik heb een probleem ik heb een game notebook aangeschaft van msi zitten 4 slots in 4x4 2 zyn gevuld

op de doos staat upgrade tot 16 gig ram max dus by de winkel 4 so dim van kingston 1333 gehaald laptop start niet op scherm blyft zwart in de note book zit een core i 5 2410m en volgens intellsite kan de processor max 8 aan :( is dat niet oplichting of zie ik iets over het hoofd.Misschien doe ik wat verkeerd.

misschien weet iemand van jullie een oplossing _/-\o_ alvast bedankt plexter
offtopic:
Zeker op een telefoon/tablet getypt? Misschien de tekst even een beetje aanpassen als je weer achter een pc zit...

Ontopic: Je hebt dus 4 reepjes van 4gig gekocht? Probeer het dan eens of de laptop wel opstart met 2 reepjes gemonteerd.

Verwijderd

We zijn hier geen helpdesk. Je plempt hier alleen maar vragen neer in een soort van gebrekkig dialect, dat is niet de bedoeling.

Als je zelf wat meer moeite doet mag je een nieuw topic openen, haal wel eerst een spellingchecker eroverheen. Je posts zijn niet om aan te zien.

Dit topic is gesloten.