Ik probeer een simpel fotoalbum te maken m.b.v. PHP, Zend Framework en Picasa. Hiervoor gebruik ik het component Zend_Gdata. Ik heb een album met +/- 600 foto's op Picasa. Dan heb ik een albumAction, die de thumbnails van het hele album laat zien.
Op mijn localhost draait dit prima. Op de server is het een ander verhaal. Ik krijg telkens meldingen als
Ik kreeg ook andere foutmeldingen van het geheugen, eerst in Zend/Gdata/... Nu kan de applicatie zelfs niet meer gebootstrapt worden, wat eerder wel lukte. Ik heb de server opnieuw opgestart maar ik blijf deze melding krijgen. Het is een VPS met 256MB geheugen. Ik heb ook al geprobeerd het memory limit op te hogen met ini_set, maar dat heeft ook geen resultaat.
Heeft er iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Op mijn localhost draait dit prima. Op de server is het een ander verhaal. Ik krijg telkens meldingen als
code:
1
| Fatal error: Allowed memory size of 262144 bytes exhausted (tried to allocate 19456 bytes) in /home/admin/domains/domeinnaam.nl/library/Zend/Config/Ini.php on line 133 |
Ik kreeg ook andere foutmeldingen van het geheugen, eerst in Zend/Gdata/... Nu kan de applicatie zelfs niet meer gebootstrapt worden, wat eerder wel lukte. Ik heb de server opnieuw opgestart maar ik blijf deze melding krijgen. Het is een VPS met 256MB geheugen. Ik heb ook al geprobeerd het memory limit op te hogen met ini_set, maar dat heeft ook geen resultaat.
Heeft er iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
[ Voor 5% gewijzigd door victorhemmings op 28-08-2011 12:44 ]