[win764bit] opstart herstel kan niet herstellen corruptfile

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels_vlaar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 10:45
Hallo

Als ik mijn laptop wil opstarten krijg ik gelijk opstart herstel na een tijdje wachten staat er opstartherstel kan deze computer niet automatisch herstellen.
Nu heb ik het geprobeerd met de windows cd te herstellen maar dit lukt niet.

hieronder de probleemhandtekening
gebeurteAfbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-IYCYGEC6-D.jpg

Deze laptop is 2 weken oud kan ik zelf het herstellen of een reinstal van windows doen of moet hij terug naar de fabriekant?

Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar de console, tik "bootrec /fixmbr" en "bootrec /FixBoot" en "bootrec /RebuildBcd" in zonder aanhalingstekens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels_vlaar
bedankt voor de snelle reactie,

De eerste 2 zijn gelukt bij de 3de zegt hij geen windows installatie gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bij probleemhandtekening 07 corruptfile zie ik dat de installatie dus beschadigd is.
Je kan het herstellen maar dat kost extreem veel moeite dus ik zou gewoon een reinstall van windows doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 20:38
wat ik pesoonlijk altijd doe mischien dat jij daar ook wat aan hebt in de toekomst
is even als je de laptop geinstalleerd hebt en de standaard programma's erop staan( denk hierbij bijvoorbeeld aan flash , java, firefox , windows updates) even een image maken met bijvoorbeeld een acronis boot cd. scheelt een heleboel werk mocht zoiets nog eens gebeuren want dan kan je gewoon de image terugladen (ongeveer 10 minuten werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels_vlaar
oke,

Hier was ik al bang voor het wordt opnieuw instaleren en een image maken is een goed idee.
Nu kan ik weer een dag aan het werk eerst de autocad installatie maar weer 30gb is hij wel weer even bezig.
bedankt voor de info
Pagina: 1