Toon posts:

Nieuwe PC Speakers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik heb een vraagje.. Ik wil een nieuw speakersysteem voor mijn PC. Wel een 2.1. Ik gebruik hem alleen maar voor muziek en soms films. Vooral R&B, Hiphop, Dubstep die categorie. Nu heb ik rond zitten kijken en aangezien ik op het moment even snel nieuwe moet halen voor weinig geld wil ik rond de 50 euro zitten. Ik hoef dus geen geweldig systeem, maar de beste van die prijsklasse.

Ik kwam op deze twee uit:

http://shop.philips.nl/st...sPage/productID.165104600

http://www.speedlink.com/...=22654&paus=1&act_lang=nl

Dit leken mij wel goede, als ik naar de reviews keek. Maar mijn vraag is, zijn er nog betere voor die prijsklasse en anders, welke van deze twee zijn beter?

Mvg,

ShallWePantz

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Toen ik voor speakers keek (ander budget, dat wel) viel het me op dat veel reviews positief waren over geluid in games en films (bij de meeste speaker sets dus), maar slechts zeer zelden stond er bij dat een speaker set goed presteerde bij geluid. Mijn raad is dus om reviews te gaan/blijven lezen en specifiek op muziekprestaties te letten. Lees er ook meerdere, want het blijft natuurlijk selectief.

Verwijderd

Ik zou je eens aanraden om naar het merk logitech te kijken die hebben wel goede kwaliteit pc speakerssets.

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-01 14:57
Tja beter is relatief, je moet gaan luisteren dan kan je zelf bepalen wat je mooi vind ;). Je kan niet verwachten dat wat wij mooi vinden, jij ook mooi vind natuurlijk :). Persoonlijk zal ik zeggen; spaar even door oid zodat je het budget iets op kan schroeven want 50 euro voor een setje speakers is gewoon erg weinig ;).

gewoon nee.

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 12:15:
Ik zou je eens aanraden om naar het merk logitech te kijken die hebben wel goede kwaliteit pc speakerssets.
Als je juist naar muziek wilt luisteren zou ik zeker géén Logitech nemen, neem dan liever een echt audio merk.

Verwijderd

Redblader schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 12:25:
[...]

Als je juist naar muziek wilt luisteren zou ik zeker géén Logitech nemen, neem dan liever een echt audio merk.
voor 50 euro??

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:58
Een echt goede 2.1 set voor 50 euro met als hoofddoel muziek ten gehore brengen? Dan blijf je bij de logitech kant hangen.
Loop een grote MediaMarkt binnen met je iPod, en vraag of je even voor mag luisteren. Speakers koop je op gehoor, niet op advies.

• Bloemstukje
Logitech is wel het hardst zuigend wat betreft muziek natuurlijk! Logitech zit meer richting gaming geluid, maar muziek hoor je er liever niet uit (imho).

gewoon nee.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-01 10:01

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bwah, ik heb een logitech Z-323 op mijn kamer staan (kost nu ongeveer 50 euro denk ik) en deze klinkt toch best goed voor muziek. Het enige nadeel is dat je bij hele lage volumes een soort brom hoort, maar dan zet je gewoon je bron wat zachter en de speakers luider, en je hebt het probleem niet meer.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:20

Shunt

Boe

Echt al dat Logitech gebash weer. Nee het is geen HIFI maar in de 50 euro range krijg je bijna nergens zo veel bang voor je buck als bij logitech. En ja het geluid hangt zwaar aan de bass kant en mist midden en hoge tonen maar denk jij dat het beter is bij een ander 50euro setje ?

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Ik zou eens 2e hands kijken en/of doorsparen

Verwijderd

Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat er voor 50 euro een leuk Logitech setje op je zit te wachten, doe er een jaar mee en spaar voor een leuke hifi set. Heb ik ook gedaan en daar word je meer vrolijker van. Ik heb ook een Logitech set gehad en die kost toendertijd 80 euro en heb er veel plezier mee gehad. Kun je niet vergelijken wat ik nu heb. Het gaat er om dat hij een beetje geluid heeft , anders heeft hij helemaal niks.

• Bloemstukje
Persoonlijk zou ik ook gewoon doorsparen en het budget verhogen, of inderdaad ga op MP of eBay kijken. Voor 50 euro heb je gewoon geen setje die mooie muziek speelt. En logitech gebash, tja heb er niet veel slechts over te zeggen hoor voor het geld, maar ga je voor muziek ja dan is het gewoon slecht. En dat is niet direct gebash want een ander set zal beter op muziek maar slechter voor gaming scoren. TS geeft aan het voor muziek te willen gebruiken en dan is logitech gewoon een slechte keus ;).

gewoon nee.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:28

Exirion

Gadgetfetisjist

SanderPS3 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 12:41:
Persoonlijk zou ik ook gewoon doorsparen en het budget verhogen, of inderdaad ga op MP of eBay kijken. Voor 50 euro heb je gewoon geen setje die mooie muziek speelt.
Tweedehands is met een dergelijk budget inderdaad de beste optie. Of gewoon meer uitgeven, maar dat geld moet je wel hebben en ervoor uit willen geven.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Jaa ik snap dat het natuurlijk weinig geld is. Maar ik ben nu voor een auto aan het sparen en elke euro is hard nodig eigenlijk :P Maar voor die prijs kan ik dan wel het beste logitech nemen? en dan gaat het over deze neem ik aan?

http://www.alternate.nl/h...ARE&l1=Geluid&l2=Speakers

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 14:26:
Maar voor die prijs kan ik dan wel het beste logitech nemen?tn=HARDWARE&l1=Geluid&l2=Speakers
Nee dus. Wat roept met nou?

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-01 17:47

DjVe

Hatsaflats!

Daar heeft TS niets aan...deze heeft geen analoge ingang.... Ik denk dat TS gewoon prima weg komt met een leuk 2.1 of (liever) een 2.0 setje. Mocht je het leuk vinden om met audio te spelen koop dan een versterker van 20 euro en hang er voor 30 euro speakers aan uit de kringloop. Dat zal sowieso beter klinken ;)

Verwijderd

Jordy van e schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 14:35:
[...]

Daar heeft TS niets aan...deze heeft geen analoge ingang.... Ik denk dat TS gewoon prima weg komt met een leuk 2.1 of (liever) een 2.0 setje. Mocht je het leuk vinden om met audio te spelen koop dan een versterker van 20 euro en hang er voor 30 euro speakers aan uit de kringloop. Dat zal sowieso beter klinken ;)
Negeer dit. Deze set heeft wel de ingang die je zoekt.

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-01 17:47

DjVe

Hatsaflats!

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 14:36:
[...]

Negeer dit. Deze set heeft wel de ingang die je zoekt.
Je hebt gelijk...hij heeft een analoge ingang, my bad. Desalniettemin vind ik het geluid wat uit dit soort setjes komt niet echt beduidend beter dan een simpele speakerset van Logitech.

Verwijderd

Topicstarter
Dan ga ik maar eens op markplaats enzo kijken. Bedankt voor jullie advies!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:28

Exirion

Gadgetfetisjist

Je moet het maar op je bureau durven zetten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:04

FeaR

In GoT we trust

Jordy van e schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 14:39:
[...]
Je hebt gelijk...hij heeft een analoge ingang, my bad. Desalniettemin vind ik het geluid wat uit dit soort setjes komt niet echt beduidend beter dan een simpele speakerset van Logitech.
Net wat zitten kijken op Marktplaats en kwam deze Philips tegen. Die set heeft toch zeker wel een beter geluid dan een simpele Logitech. Heb die set ook gehad en het geluid valt zeker niet tegen. Gaat zelfs nog redelijk laag (al dan niet heel gecontroleerd).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1