Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar network monitor software

Pagina: 1
Acties:

• dunpealhunter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 22:03
Hallo. Ik ben voor mijn eigen netwerk thuis op zoek naar software die alles van mijn internet verbinding in de gaten kan houden. Ik wil graag weten van al mijn applicaties hoeveel er gedownload wordt en hoeveel geupload. En als het kan wil ik dat per applicatie apart kunnen zien. Daarnaast wil ook een overzicht waarin ik per dag, maand en jaar kan zien hoeveel er is gedownload, ook per applicatie. Op dit moment is het nog niet zo belangrijk, maar ik wil in de toekomst meerdere systemen (NAS, Ipad, Mediabox) aansluiten op mijn netwerk, daar zou ik ook graag mijn download en upload van in de gaten willen houden.

Ik vind Net Meter Pro er erg mooi uitzien, maar hij is niet uitgebreid genoeg naar mijn smaak. Weet iemand een software programma dat er grafisch ook mooi uitziet en qua features erg uitgebreid is?

• dunpealhunter
Is er niemand die mij kan helpen? Is iets wat er in de buurt komt van wat ik graag zou willen hebben?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:23

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Hoe is je internetverbinding nu geregeld -> via wat voor gateway gaan alle devices naar het internet?

Je zult nl. moeten gaan meten op dat centrale punt, dat is de plek waar alle datastromen langskomen.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• wautah91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 15:56
Zoiets als broncontrole in windows 7 dus, maar dan voor alles in je netwerk en datie het opslaat. Dan zal je idd een centrale gateway dat moeten gaan laten doen.

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter

• dunpealhunter
Ik maak gebruik van een PCI-E Ethernet Controller. Is dat wat jullie bedoelen?