Ik was van plan om vanaf mijn computer een HDMI kabel te leggen naar mijn TV. Dit is uiteraard gelukt maar er is een vreemd probleem met de resolutie.
De hoogste resolutie die op mijn TV weergegeven kan worden is 1024 x 720. Maar ik heb een Full HD TV dus mijn TV moet 1920 x 1080 aankunnen, maar als ik dit instel op Windows 7 dan geeft mij TV scherm aan 'Formaat niet geldig'
De computer is net een week oud en zelf samengesteld, de hardware waar ik gebruik van maak moet dit gewoon aankunnen.
Videokaart is een Asus GTX 560 Ti DirectCU II Top. TV is een LG 50PS3000
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Heb inmiddels een andere HDMI kabel getest maar deze geeft hetzelfde resultaat.
Een PS3 en Xbox 360 met dezelfde resolutie werken wel in dezelfde HDMI poort.
Software van alle apparatuur is up to date.
De hoogste resolutie die op mijn TV weergegeven kan worden is 1024 x 720. Maar ik heb een Full HD TV dus mijn TV moet 1920 x 1080 aankunnen, maar als ik dit instel op Windows 7 dan geeft mij TV scherm aan 'Formaat niet geldig'
De computer is net een week oud en zelf samengesteld, de hardware waar ik gebruik van maak moet dit gewoon aankunnen.
Videokaart is een Asus GTX 560 Ti DirectCU II Top. TV is een LG 50PS3000
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Heb inmiddels een andere HDMI kabel getest maar deze geeft hetzelfde resultaat.
Een PS3 en Xbox 360 met dezelfde resolutie werken wel in dezelfde HDMI poort.
Software van alle apparatuur is up to date.