Toon posts:

[Progeny] Problemen met login...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb progeny rc1 nu 2x geinstalleerd en 2x is het me niet gelukt om in te loggen. Ik krijg steeds de melding "login incorrect".

Ik heb supermakkelijk logins gekozen om er zeker van te zijn dat ik 't wel goed type, daar kan het dus niet aan liggen. Root werkt niet, user werkt ook niet.

Wat doe ik fout? :(

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Standaard-antwoord: staat je caps-lock uit?...

Zoef

Verwijderd

is dat die niuwe distro gebaseerd op Debian?
zo ja. welke kernel?

Verwijderd

heb hem ook maar ff geprobeerd. raar ik heb hetzelfde. (voor de rest ie ie wel leuk) maar ik kan doen wat ik wil. ik kom er niet in. (ook caps geprobeerT_)

Verwijderd

Topicstarter
Ik haal dit oude topic omhoog, omdat ik Progeny net weer geinstalleerd heb en ik heb gewoon weer 't zelfde probleem! :( :( :(

Heeft iemand al een idee waar dit aan kan liggen..??

Zou opnieuw downen helpen? :?

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:03

deadinspace

The what goes where now?

Om te beginnen zal (als je er zeker van bent dat je geen typo's hebt gemaakt in het opgeven van username en password) opnieuw installeren niet helpen, het is geen windows dat de ene keer wel en de andere keer niet werkt....

Wat betreft dat je niet kunt inloggen... of je doet iets fout, of er zit een (nogal ernstige dan) bug in progeny. Heb je het ook al op de console geprobeerd (ctrl-alt-f1; je kunt meestal met ctrl-alt-f7 weer terug naar het grafische scherm)?
Verder zou ik er misschien eens naar kunnen kijken als ik je zo nauwkeurig mogelijk kon vertellen welke versie het is.

Norvana: jah, progeny is ietwat 'ge-enhancede' snapshot van Debian Testing/Woody.

[edit]
typohtje eruit :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 01:47 schreef deadinspace het volgende:
Om te beginnen zal (als je er zeker van bent dat je geen typo's hebt gemaakt in het opgeven van username en password) opnieuw installeren niet helpen, het is geen windows dat de ene keer wel en de andere keer niet werkt....

Wat betreft dat je niet kunt inloggen... of je doet iets fout, of er zit een (nogal ernstige dan) bug in progeny. Heb je het ook al op de console geprobeerd (ctrl-alt-f1; je kunt meestal met ctrl-alt-f7 weer terug naar het grafische scherm)?
Verder zou ik er misschien eens naar kunnen kijken als ik je zo nauwkeurig mogelijk kon vertellen welke versie het is.

Norvana: jah, progeny is ietwat 'ge-enhancede' snapshot van Debian Testing/Woody.

[edit]
typohtje eruit :P
Ik had de grafische poep :) nog niet eens geinstalleerd. Ik wil 'r gewoon een apache/php/mysql servertje van bouwen. Ff de versie checken: rc1. Hmm.. De final zal onderhand wel uit zijn.. Stom, stom, stom.. Maar eh, dat zou toch geen bug van rc1 zijn? Dan kunnen ze 'm niet eens testen.. |:(

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Progeny is ook gewoon rete-buggy, voor een leuk apache-php-mysql servertje neem je gewoon Debian-stable.
Pagina: 1