Google analytics vraag

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:58
Ik wil graag google analytics gaan gebruiken om bij te houden hoeveel bezoekers ik dagelijks op mijn site krijg. Alleen had ik nog enkele vraagjes over het gebruik hiervan.

Je moet een stuk js code in je html code zetten, maar moet je dit dan op elke aparte html pagina doen of is het voldoende als het enkel in de index.html pagina zit?

Ook las ik in een andere thread ergens dat analytics niet werkt als je gebruik maakt van externe js bestanden. Nu vroeg ik mij af als het wel nog werkt als ik in mijn html de js code voor analytics zet, en dan ook nog eens link naar een extern js bestand voor een image gallery?

Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramVroy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-08 12:47
In b4 lock.
*zeg dan gewoon niets en doe een Topic Report (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif)*

In hun faq staat alles toch wel mooi uitgelegd hoor. En de code moet dus op alle pagina's staan die je hebt, of die je wilt bijhouden qua bezoekers.

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 27-08-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
http://www.google.com/support/googleanalytics. Daar staat alles wat je zou moeten weten.
De trackingcode aan uw webpagina's toevoegen

Google Analytics houdt alleen pagina's bij die de Google Analytics-trackingcode bevatten. U dient deze code toe te voegen aan elke pagina van uw site, hetzij handmatig of via het gebruik van een 'include'-opdracht of andere methoden.
glennvho schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 20:34:
Ook las ik in een andere thread ergens dat analytics niet werkt als je gebruik maakt van externe js bestanden.
Er wordt zoveel geroepen op internet. Helaas is maar een fractie ervan waar ;) Ja, het is niet uitgesloten dat de analytics code problemen veroorzaakt maar die kans is érg klein. Uiteindelijk is er maar 1 manier om er achter te komen en dat is door 't gewoon te proberen ;)

Verder mis ik wel wat eigen inzet in dit topic zoals beschreven in onze Quickstart; en dus: wat heb je zelf al geprobeerd? Wat werkt(e) er niet? Etc..

[ Voor 56% gewijzigd door RobIII op 27-08-2011 21:07 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij