[Probleem] Turning Point: Fall of Liberty opstartprobleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IgorH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-12-2024
Ja lieve Tweakers, een klein probleempje hier. Ik hoop heel erg dat jullie mij kunnen helpen... 8)7

Het probleem is als volgt:

Nadat ik het spel Turning Point: Fall of Liberty (originele dvd) heb geïnstalleerd en het via de launcher MET de dvd in de driver wil opstarten, doet het helemaal niks. :( Ik zie wel dat het proces in taakbeheer staat, maar dat verdwijnt na 5 sec. vanzelf weer. Ik kan dan vervolgens zo vaak op "Play" drukken zoveel ik wil, maar zonder enig resultaat (en daar doel ik natuurlijk mee op dat de game EINDELIJK zou gaan opstarten :+ ).
Ik heb ook al geprobeerd de compatibiliteit aan te passen, aangezien het spel van 2006 is en dat toen Windows 7 nog niet bestond... Ook al heb ik geprobeerd het te draaien volgens administrator, maar dat geeft ook hetzelfde resultaat.

Zou iemand van jullie Tweakers weten WAT nou het probleem zou kunnen zijn en zouden jullie daar een oplossing voor weten? Ik ben jullie dankbaar!

Specs:

- CPU: AMD Athlon 64 X2 6000+, Windsor 90nm Technology

- RAM: 4,00 GB Dual-Channel DDR2 @ 376MHz

- Motherboard: ASUSTeK Computer INC. M2N-SLI DELUXE (Socket AM2 )

- Graphics: Philips 222E (1920x1080@60Hz), AMD Radeon HD 6800 Series

- Hard Drives: 117GB SAMSUNG SAMSUNG SP1203N ATA Device (PATA), 195GB Seagate ST320082 2AS SCSI Disk Device (ATA)

- Optical Drives: HL-DT-ST DVDRRW GWA-4083B ATA Device, QNUX CTM70HU3W5E SCSI CdRom Device

- Audio: Creative X-Fi Audio Processor (WDM)

P.S. Hopen dat het genoeg specs zijn ;)