Hey Allen,
ik heb sinds vandaag een nieuwe pc gebouwd. of althans: nieuwe Mobo, CPU en geheugen
Asus M4A89TD Pro/USB3
AMD x6 1055T
8GB G.skill F3-12800CL9D-8GBXL (2x 4GB)
Verder zit er een Corsair 850 Silent pro voeding in me kast en de Asus EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5, een 160GB HDD Sata en een LG dvd brander
Echter heb ik al vanaf het begin dat de machine onregelmatig spontaan reboot.
Wat heb ik al gedaan:
- 2 verschillende Windows 7 64-bit geinstalleerd
- op dit moment alleen de 4-polige stekker aangesloten bij de processor ( kan 8 polig en heb ik ook erin gehad)
- ik heb de MemOK! functie uitgevoerd die bij het moederbord komt
En bij het laatste moet ik het volgende vermelden:
Toen ik de machine voor het eerst installeerde keek ik gelijk bij Broncontrole onder taakbeheer voor CPU belast en geheugen belast etc. toen kijk ik bij harde fouten en toen schommelde dit constant rond 400+-(dit was voor die MemOK!. Ik heb inmiddels de machine voor de derde keer opnieuw geinstalleerd met alle drivers (van de site) en ik heb ook de MemOK! uitgevoerd. nu kom ik bij lange na niet aan die 400+- bij harde fouten in het geheugen gedeelte.
Mijn vraag is: die belachelijke hoge harde fouten getal van 400+- kan dat een oorzaak zijn van de constante onregelmatige reboots?
En is er nog iemand met deze issues met een recent asus moederbord?
EDIT: Zelfs na de MemOK! heb ik ineens een reboot gekregen
hebben jullie enig idee?
Alvast bedankt en met vriendelijke groeten,
Jeroen
ik heb sinds vandaag een nieuwe pc gebouwd. of althans: nieuwe Mobo, CPU en geheugen
Asus M4A89TD Pro/USB3
AMD x6 1055T
8GB G.skill F3-12800CL9D-8GBXL (2x 4GB)
Verder zit er een Corsair 850 Silent pro voeding in me kast en de Asus EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5, een 160GB HDD Sata en een LG dvd brander
Echter heb ik al vanaf het begin dat de machine onregelmatig spontaan reboot.
Wat heb ik al gedaan:
- 2 verschillende Windows 7 64-bit geinstalleerd
- op dit moment alleen de 4-polige stekker aangesloten bij de processor ( kan 8 polig en heb ik ook erin gehad)
- ik heb de MemOK! functie uitgevoerd die bij het moederbord komt
En bij het laatste moet ik het volgende vermelden:
Toen ik de machine voor het eerst installeerde keek ik gelijk bij Broncontrole onder taakbeheer voor CPU belast en geheugen belast etc. toen kijk ik bij harde fouten en toen schommelde dit constant rond 400+-(dit was voor die MemOK!. Ik heb inmiddels de machine voor de derde keer opnieuw geinstalleerd met alle drivers (van de site) en ik heb ook de MemOK! uitgevoerd. nu kom ik bij lange na niet aan die 400+- bij harde fouten in het geheugen gedeelte.
Mijn vraag is: die belachelijke hoge harde fouten getal van 400+- kan dat een oorzaak zijn van de constante onregelmatige reboots?
En is er nog iemand met deze issues met een recent asus moederbord?
EDIT: Zelfs na de MemOK! heb ik ineens een reboot gekregen
hebben jullie enig idee?
Alvast bedankt en met vriendelijke groeten,
Jeroen
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....