Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nieuw bij de familie!

Pagina: 1
Acties:
  • 697 views

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een klacht bij tweak indienen voor de vele problemen en ongemakken die wij ondervonden bij het aansluiten van tweak. De klacht heeft o.a. te maken over de kwaliteit van de helpdesk, het meermalen niet nakomen van afspraken en de extra kosten welke wij hebben moeten maken. Heeft iemand ervaring met het klagen bij tweak en hoe deze ingediend kan worden. Is het zinvol om bijvoorbeeld de directie van tweak de klacht toe te sturen?

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2011 12:53 ]

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-11 11:14
Allereerste je verhaal is zeer rommelig bij elkaar gezet, wat is hier precies je vraag dan?
Wat was er mis, waarom is er zolang uitstel geweest? etc..

Misschien handig om toch even wat duidelijkheid in je onderwerp naar voren te brengen.

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11 22:04
Als je daadwerkelijk 2 kantjes hebt met klachten lijkt het me duidelijk. Wanprestatie, paar keer melden, doei contract, hallo nieuwe provider.

Voor zover ik tweak ken is het sowieso niet zo'n beste provider, dus dat had je ook wel kunnen zien aankomen volgens mij :).

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:45
Ik zie graag enige reacties tegemoet van die ‘ tweakers’! die, net als ik, geklaagd hebben bij tweak en gelijk met de klacht een compensatie cq coulance bij hen hebben ingediend.
Misschien moet je eerst duidelijk je verhaal een opnieuw er neer zetten. Ik ben gestopt na de 2de regel. Ik snap er echt helemaal niets van.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik zou zeggen, begin eerst eens met je probleem neerleggen bij het bedrijf achter TweakDSL. Er zijn wellicht ervaringentopics over te vinden waarin je nog wat verhalen kunt lezen.

Je topic nu is rommelig, onduidelijk en bevat geen reden voor discussie. JIj hebt een probleem met Tweak, niet wij.

Dit topic is gesloten.