Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[WinXP-64bit] Drivers WMP600N Linksys Wireless Adapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier een nieuw systeempje in elkaar aan het zetten, draaiende op Windows XP professional 64-bit.

Nu heb ik een nieuwe Linksys draadloze PCI kaartje gekocht, de WMP600N. Echter blijkt nu dat er geen drivers op de mee geleverde CD staan voor XP-64bit (Wel voor XP-32bit, vista-64 bit en Windows 7).

Ik kan de draadloze netwerk kaart nu dus niet installeren. Weet iemand een manier hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen? Of moet ik echt Windows XP 32-bit gaan installeren op een 64 bit systeem :?

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:36

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Waarom wil je perse XP64 gaan draaien? De hardwareondersteuning voor dat OS is nooit echt denderend geweest.

Je kunt de Vista64 drivers nog proberen eventueel.

Hier stond een dode link.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:27:
Echter blijkt nu dat er geen drivers op de mee geleverde CD staan voor XP-64bit .. Ik kan de draadloze netwerk kaart nu dus niet installeren. Weet iemand een manier hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen?
Ze staan gewoon op de Linksys/Cisco site hoor.

[ Voor 16% gewijzigd door Nielson op 27-08-2011 20:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
@strandbal
Omdat ik een geldige XP-64 bit versie heb. En geen windows 7.

@Nielson: Bedank, ik ga het proberen. Ik had er in eerste instantie overheen gekeken omdat er niet expliciet bij staat dat het ook voor de 64 bit versie is.