Toon posts:

Nokia Carkit 91 inbouwen - moeilijk???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik een nokia carkit 91 voor een nokia 7110 inbouwen in mijn clio.???

Ik kan goedkoop z'on carkit kopen en heb geen idee hoe ik deze in moet bouwen en ik heb geen geld om het te laten doen.

Waarschijnlijk ook nog in combinatie met een autoradio die automute ondersteunt (ik heb de radio nog niet)

Kan iemand me helpen????

Verwijderd

Gewoon de gebruiksaanwijzing volgen, het is echt supermakkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
En als er nou geen handleiding bij zit??

Verwijderd

Die zit er wel bij, anders is ie van de vrachtwagen gevallen!

Maar dan nog is het eenvoudig hoor.
Alles spreekt eigenlijk voor zich.

Alleen de draaitjes, eeh geel is geloof ik radiomute en rood en zwart voor battery en aarde.

Groen geloof ik voor remote antenne en blauw voor ignition (hoe spel je dat?). Maar deze laatste twee heb je niet echt nodig.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op dinsdag 20 maart 2001 14:05 schreef BluB het volgende:
Die zit er wel bij, anders is ie van de vrachtwagen gevallen!
Onzin! Mijn carkit is tweedehands, maar wel origineel in doos en daar zat ook geen handleiding bij. :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 15:56 schreef pven het volgende:

[..]

Onzin! Mijn carkit is tweedehands, maar wel origineel in doos en daar zat ook geen handleiding bij. :?
Hoor je wel wat je zegt? Tweedehands in doos.

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 20 maart 2001 15:58 schreef BluB het volgende:

[..]

Hoor je wel wat je zegt? Tweedehands in doos.
Ik heb de doos ff opgezocht. Daar zit zo'n klein papiertje bij met een paar aanwijzingen. Is dat de gebruiksaanwijzing?
Ik heb die gebruiksaanwijzing nog nooit nodig gehad, dus daarom had ik er nog niet naar gezocht.
Is het trouwens zo vreemd dat ik een tweedehands carkit koop in doos zonder handleiding?

Verwijderd

pven dat is niet gek nee, maar hierboven zeg je nog dat het onzin is dat er een bij hoort te zitten, je spreekt jezelf behoorlijk tegen!

Maar goed ik weet niet welk papiertje je hebt gevonden, dus kan ik ook niet oordelen of dat de handleiding is.

En nee die had je ook niet echt nodig nee, maar er werd wel om gevraagd weet je wel?

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 20 maart 2001 16:09 schreef BluB het volgende:
pven dat is niet gek nee, maar hierboven zeg je nog dat het onzin is dat er een bij hoort te zitten, je spreekt jezelf behoorlijk tegen!
Lees mijn signature! Dat verklaart weer het een-en-ander. Ik kan mezelf eerlijk gezegd ook niet helemaal meer volgen in deze draad. :?

Verwijderd

Het is je vergeven :)

Maar ik heb signatures uitstaan...
Pagina: 1