Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99942

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zojuist een HDMI kabel gekocht en deze tussen mijn PS3 en TV gehangen. Direct bij het opstarten van de PS3 kreeg ik de melding dat er dus een HDMI tussen zit en ik ook meteen gebruik kan maken van 3D.

Alles leuk en aardig dus ik heb netjes bevestigd welk formaat scherm ik heb en dat ik kennis heb genomen van de gevolgen die 3D met zich meebrengt.

Vervolgens speel ik Black Ops en het valt mij heel erg op dat er heel veel haperingen in zitten (ook in de campaign). Ervaart er iemand van jullie dit ook en weet iemand of dit eenvoudig is te verhelpen?

Ik heb de PS3 slim, 320gig editie aangesloten op een Samsung UN46D8000 met een 1.4 HDMI kabel.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:38

Dennis1812

Amateur prutser

Van welke winkel komt je HDMI kabel? Ik ondervind bij geen enkele game haperingen als ik HDMI gebruik.
Probeer anders eens een andere HDMI poort op je TV?

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 17:26
denikids schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:23:
Van welke winkel komt je HDMI kabel? Ik ondervind bij geen enkele game haperingen als ik HDMI gebruik.
Probeer anders eens een andere HDMI poort op je TV?
HDMI is HDMI. Als de kabel stuk is krijg je eerder zaken zoals artifacts of zwarte beelden tussendoor met waarschijnlijk de melding dat er opnieuw verbinding is gemaakt. Maar een andere poort proberen kan geen kwaad inderdaad :).

Welke kabel gebruikte je hiervoor trouwens? En hoeveel is je refreshrate van je televisie? Heb je de televisie ook op game-mode gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:38

Dennis1812

Amateur prutser

Game mode? Sorry dat ik stoor in het topic met een andere vraag misschien, maar wat houd dat precies in? En heeft iedere televisie het?

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het lijkt mij inderdaad niet aan de kabel of poort te liggen, het is echt dat het spel haperingen heeft in het blijven hangen.

Wanneer ik de true-motion ofzo aanzet zou alles op 800hz moeten draaien. Dan is het 100 werkelijke hertz en de rest een beetje bijgekleurd door de TV.

Ik zoek toch echt het probleem bij het apparaat zelf. Daarvoor gebruikte ik gewoon de standaard bijgeleverde kabel. Dat is die geel/wit/rood stekker, composiet ofzo?

Edit: kan ik de 3D op de PS3 ook uitschakelen of iets dergelijks? Volgens mij rendert hij nu standaard 3D erbij. Wanneer ik 3D activeer op de TV dan heb ik direct spatje zuiver 3D beeld en niet het beeld wat de TV zelf maakt.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 99942 op 27-08-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:20

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 99942 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 19:41:
Wanneer ik de true-motion ofzo aanzet zou alles op 800hz moeten draaien. Dan is het 100 werkelijke hertz en de rest een beetje bijgekleurd door de TV.
Dat soort dingen moet je dus uitzetten. Kost alleen maar tijd voor de TV om het beeld op het scherm te krijgen. Met gamen wil je eigenlijk geen enkel stukje software hebben draaien die het aantal Hz verhoogd of het beeld beter maakt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het lag inderdaad aan de 3D functie! Na het uitschakelen daarvan draait alles weer zoals het moet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1