Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HTC Desire Z en wil dat het display aan blijft als hij in de carkit-houder zit (aan oplader).

Op mijn vorige de HTC HD2 kon ik dit instellen.

Nu schakelt hij automatisch uit na een (ingestelde) tijd. Deze weet ik te vinden, maar wik wil dus dat het display aan blijft als hij alleen maar aan de oplader zit.

Weet iemand hoe ik dit moet instellen op dit model ?

Greetz en thanks ;)

de Sierk 8)

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:29

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo en welkom op GoT :)

Als je een topic opent op GoT dan verwachten we dat de topicstart voldoet aan Het algemeen beleid, dus het probleem omschrijven en vooral, wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd om het op te lossen. Dus handleiding gelezen, Google, de zoekfunctie hier rechts bovenin gebruik, etc. Asl je had gezocht hier op het forum dan had je de app Tasker gevonden, deze kan het iig. Ik denk zelf dat er in de Android market nog meer apps zijn die het kunnen en wellicht zit deze functie ook al standaard op je toestel. Vul de topicstart aan met alles wat je zelf al hebt geprobeerd dmv de [edit] knop.
Veel plezier hier op Got ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:48
Je hebt bij instellingen->applicaties->ontwikkeling een optie om display altijd aan te laten tijdens opladen als het goed is.

Verwijderd

Topicstarter
@Janvanduschoten.....Bedankt voor je reactie.....echter had ik alles al geprobeerd (ook tasker) Alleen slaat deze regelmatig vast. Sorry dat ik dit niet vermeld heb en wat ik allemaal al geprobeerd heb.

@Kalua.....ook jij bedankt voor je reactie....maar als ik deze aanvink en weer terug ga dan werkt het nog steeds niet. Als ik dan weer hier naar toe ga, moet ik hem weer aanvinken.....vreemd toch ?

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:01:
@Kalua.....ook jij bedankt voor je reactie....maar als ik deze aanvink en weer terug ga dan werkt het nog steeds niet. Als ik dan weer hier naar toe ga, moet ik hem weer aanvinken.....vreemd toch ?
Deze hoort gewoon aangevinkt te blijven staan, hier net met een samsung android getest en daar werkt het wel gewoon. Misschien moet j e USB debugging/foutopsporing (staat in hetzelfde menu) ook aanzetten.

Verwijderd

Topicstarter
jaaa.....dat was 'm....net even getest in de auto......raar eigenlijk dat je deze dan ook aan moet zetten....

Super bedankt.....!!

Hopen dat hij het blijft doen.....
Pagina: 1