Logitech dongle compatibiliteit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hallo,
Ik heb een jaar of 5 geleden een diNovo Laser combo (keyboard+muis) aangeschaft. Ik ben de meegeleverde dongle kwijtgeraakt. :F En dan begint de ellende...
Nou vraag ik mij af wat de ervaringen zijn van andere tweakers met het gebruik van andere types/merken dongles?

Ik heb een jaartje geleden een simpele Sitecom dongle geprobeerd. Daarmee krijg ik alleen de muis aan de praat (na URENlang proberen).

Ik wil het toch weer eens proberen met een officiele dongle van Logitech zelf (want alleen met die dongles krijg je de extra media-knoppen enzo op de keyboard aan de praat). Op deze pagina schrijven ze dat mijn diNovo-combo het ook zou moeten doen met drie andere Logitech-dongles
Helaas verkopen ze die niet meer in Nederland. (alleen in de VS)

Op eBay kom ik wel dongles die bijna dezelfde typenummer hebben. Zoals
deze (modelnr is goed maar partnr. is 831406-3000 ipv 831406-2000 of 831406-0000) of
deze Dell (modelnr. is exact hetzelfde, maar partnr is weer anders)

Hoe groot schatten jullie de kans dat deze dongles het wél goed gaan doen? Ze zijn namelijk nagenoeg identiek.
Moeten de partnr. en modelnr. 100% gelijk zijn? Of bestaat er toevallig een b-merk dongletje die de boel wel goed laat werken?

[ Voor 9% gewijzigd door YoG op 27-08-2011 13:59 ]

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
YoG schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:56:
Hallo,
Ik heb een jaar of 5 geleden een diNovo Laser combo (keyboard+muis) aangeschaft. Ik ben de meegeleverde dongle kwijtgeraakt. :F En dan begint de ellende...
Nou vraag ik mij af wat de ervaringen zijn van andere tweakers met het gebruik van andere types/merken dongles?

Ik heb een jaartje geleden een simpele Sitecom dongle geprobeerd. Daarmee krijg ik alleen de muis aan de praat (na URENlang proberen).

Ik wil het toch weer eens proberen met een officiele dongle van Logitech zelf (want alleen met die dongles krijg je de extra media-knoppen enzo op de keyboard aan de praat).
Helaas verkopen ze de meegeleverde niet meer op de site.

Op eBay kom ik wel dongles die bijna dezelfde typenummer hebben. Zoals
deze (modelnr is goed maar partnr. is 831406-3000 ipv 831406-2000 of 831406-0000) of
deze Dell (modelnr. is exact hetzelfde, maar partnr is weer anders)

Hoe groot schatten jullie de kans dat deze dongles het wél goed gaan doen? Ze zijn namelijk nagenoeg identiek.
Moeten de partnr. en modelnr. 100% gelijk zijn? Of bestaat er toevallig een b-merk dongletje die de boel wel goed laat werken?
Logitech Spare Parts Store
Staan heel wat dongles op, ga er vanuit dat die van jou daar ook tussen moet zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online
agoNITE schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:58:
[...]
Logitech Spare Parts Store
Staan heel wat dongles op, ga er vanuit dat die van jou daar ook tussen moet zitten!
Bedankt, maar daar staat ie niet bij.
Volgens deze pagina kan ik alleen de volgende modelnummers gebruiken:
P/N 830-000003, 831406-0000 of 831406-2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
YoG schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:03:
[...]

Bedankt, maar daar staat ie niet bij.
Volgens deze pagina kan ik alleen de volgende modelnummers gebruiken:
P/N 830-000003, 831406-0000 of 831406-2000.
Je zou een ticket aan kunnen maken op Logitech.com. Logitech is namelijk erg coulant. Misschien kunnen ze je alsnog helpen als je je verhaal uitlegt.

Welk nummer staat er onderop je muis?

[ Voor 3% gewijzigd door agoNITE op 27-08-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online
agoNITE schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:04:
[...]

Je zou een ticket aan kunnen maken op Logitech.com. Logitech is namelijk erg coulant. Misschien kunnen ze je alsnog helpen als je je verhaal uitlegt.
Ja daar heb ik ook wel goeie ervaringen mee.. Ik heb ze een half jaar geleden al om uitleg gevraagd. Maar daar heb ik niet zoveel aan. HCI had ik namelijk aangezet.
Geachte,

Dank u wel voor uw e-mail

U kunt deze set aan elke bluetooth ontvanger koppelen zolang deze ontvanger het HID profiel maar ondersteund. U moet danin setpoint ook de set in onder bluetooth opties in HCI modus zetten ipv embeded mode.

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Rohan Van der Have
Logitech Europe SA
Customer Support

Welk nummer staat er onderop je muis?
M/N: M-RBA97
P/N: 852384-0000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
YoG schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:17:
[...]

Ja daar heb ik ook wel goeie ervaringen mee.. Ik heb ze een half jaar geleden al om uitleg gevraagd. Maar daar heb ik niet zoveel aan. HCI had ik namelijk aangezet.

[...]

[...]

M/N: M-RBA97
P/N: 852384-0000
Hm lastig inderdaad. Ik zou gewoon een ticket aanmaken, en misschien V&A/Marktplaats in de gaten gaan houden?
Pagina: 1