Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
ik heb laatst tweedehands een samsung star GT-S5230 gekocht. Nou werd er in de beschrijving vermeld dat ie simlock vrij was. Dat bleek niet helemaal te kloppen. Elke keer als ik er een simkaart in doe, krijg ik de melding; Geen sim modus. Maar zodra ik er een vodafone simkaart in doe, werkt het toestel wel..
Ik ben ook al naar een Unlock service geweest, maar die weet zich ook geen raad met het toestel...
heeft iemand een idee?
alvast bedankt

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:44:
Beste mensen,
ik heb laatst tweedehands een samsung star GT-S5230 gekocht. Nou werd er in de beschrijving vermeld dat ie simlock vrij was. Dat bleek niet helemaal te kloppen. Elke keer als ik er een simkaart in doe, krijg ik de melding; Geen sim modus. Maar zodra ik er een vodafone simkaart in doe, werkt het toestel wel..
Ik ben ook al naar een Unlock service geweest, maar die weet zich ook geen raad met het toestel...
heeft iemand een idee?
alvast bedankt
Misschien naar een Vodafone store lopen en daar vragen of ze hem kunnen unlocken?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je kan je toestel laten unlocken bij de provider. Elke andere manier staan we op GoT niet toe, omdat dit een grijs gebied betreft, en dit volgens het beleid niet wordt toegestaan. Omdat wij je dus hier niet mee kunnen helpen, behalve de verwijzing naar je provider, gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.