Toon posts:

kan de 6870 mijn pc kwaad doen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben van plan om een ATI 6870 1gb videokaart te kopen

momenteel heb ik een nvidia GT 340 1 gb

wil games spelen zoals battlefield 3 -modern warfare 3 ect...

mijn voeding is FSP450-60EP 450W (500W Peak) 80 PLUS BROZE TESTED

mijn vraag is nu zou ik die 6870 in mijn pc kunnen steken of za die kaart mijn pc kunnen stuk maken :? :?

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-02 19:24
moet lukken, als je die oude kaart eruit haal dan met gemak, ik heb een geforce GTX 560ti OCéd erin zitte + een AMD phenom II x3 720 BE met een overclock van 2,8 Ghz naar 3,8Ghz en maar een 650 watt voeding

+ 2 HDD's en 1 DVD rom speler

[ Voor 60% gewijzigd door Themperror op 27-08-2011 01:42 ]

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Tenzij het een criminele videokaart is, kan er niet echt iets stuk gaan. Als je voeding het niet trekt, dan zal 'ie waarschijnlijk gewoon niet (goed) opstarten. Gewoon proberen en mocht het eruit zien dat het niet goed werkt, het niet al te lang laten draaien.

The devil is in the details.

Verwijderd

Themperror schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 01:41:
moet lukken, als je die oude kaart eruit haal dan met gemak, ik heb een geforce GTX 560ti OCéd erin zitte + een AMD phenom II x3 720 BE met een overclock van 2,8 Ghz naar 3,8Ghz en maar een 650 watt voeding

+ 2 HDD's en 1 DVD rom speler
Das een gedurfde uitspraak zonder de rest van zijn systeemspecs te weten, denk je ook niet? Als er bv al een cpu met een dikke TDP inligt een een stapeltje schijven gaat het erg snel.

• luukske21
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-03-2016
moet wel lukken xD

wat voor processor heb je erin zitten,, zie dat je je net hebt geregistreerd..

Verwijderd

Topicstarter
keb niet gekeken bij hardware compare dat de 6870 81 W meer gaat gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een intel core i5-650 3.20 Ghz 6 gb ram

Verwijderd

FSP maakt goede voedingen, moet geen probleem zijn lijkt me zo. ik heb 2x 6950 gerunt op een 600w, en die kaarten verstoken ~226w per stuk.

• luukske21
edit: inrelevant

[ Voor 76% gewijzigd door luukske21 op 27-08-2011 01:47 ]

• ElektroNeko
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09-2024
Ja hoor, die ATI zal niet jouw pc in de hens steken of iets XD.

Welkom btw. :3

Verwijderd

Topicstarter

keb schrik als ik die kaart er in steek dat mijn pc stuk gaat ;(

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:57
die i5 is s1156, die verbruiken niet zo heel veel. Tenzij je enorm veel schijven hebt moet het goed gaan.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 01:48:

Dat heb ik nog nooit meegemaakt, als je voeding het niet trekt start hij gewoon niet goed op, of helemaal niet op. Oude kaart terugzetten, probleem opgelost. En dan natuurlijk naar de winkel rennen voor een stevigere voeding ;)

Verwijderd

Topicstarter
lol ik heb geen verstand met voedings verwisselen alleen videokaart verwisselen

• luukske21
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 01:46:
FSP maakt goede voedingen, moet geen probleem zijn lijkt me zo. ik heb 2x 6950 gerunt op een 600w, en die kaarten verstoken ~226w per stuk.
ja en ik ben de paashaas,, oke je hebt de computer op kunnen starten,, maar 2 van die kaarten op volle toeren laten draaien op 600 watt ,, gij wel :)

edit: ik zie het al ,, deze gast z'n karma spreekt boekdelen <=]

[ Voor 7% gewijzigd door luukske21 op 27-08-2011 01:53 ]

• ElektroNeko
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 01:50:
lol ik heb geen verstand met voedings verwisselen alleen videokaart verwisselen
Je bent nooit te oud om het te leren eh? ;)

Verwijderd

Topicstarter
kan ik weten hoeveel mijn pc nu totaal WAT gebruikt?

• Themperror
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 01:45:
[...]

Das een gedurfde uitspraak zonder de rest van zijn systeemspecs te weten, denk je ook niet? Als er bv al een cpu met een dikke TDP inligt een een stapeltje schijven gaat het erg snel.
geloof me er kan niets mis gaan.. als er niet genoeg stroom word geleverd gaat de pc gewoon niet aan.. nothing else will happen..

en die i5 van jou gaat echt geen probleem worde hoor neither will your RAM van 6gb

ik zeg dat ie het makkelijk trekt

mijn systeem is veel intensiever dan de jouwe en die 650 is ook met gemak zat

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hoop replies, maar ook hoop nonsens helaas. Zonder volledige specs van je PC valt er weinig van te zeggen namelijk. Die dus graag eerst posten.

• luukske21
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 01:53:
een dure watt meter kopen,, wees niet bang er gebeurt niks met je pc als je de kaart erin steekt

• ElektroNeko
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 01:53:
WAT? Oh, "watt"...

Je kunt goedkope verbruiksmetertjes bij de Hema kopen. Die klik je zo tussen jouw pc en het stopcontact in. ;)

Maar zoals hier boven wordt gezegd, jouw voeding trekt zeker jouw grafische kaart wel. En mocht de voeding het wonder boven wonder niet trekken, dan slaat hij simpelweg af en gebeurd er letterlijk niets.

[ Voor 25% gewijzigd door ElektroNeko op 27-08-2011 01:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik denk altijd dat ik die 6870 voor niks ga kopen dat ie weinig wat zal krijgen van mijn voeding

ik wil niet mijn voeding verwisselen omdat ik mijn pc 4.5 maanden geleden mijn pc heb gekocht

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 01:46:
Mwuah, dat is het maximaal verbruik, in de praktijk blijven kaarten daar meestal nog met een flinke marge onder. En dat zal ook gelden voor de TS.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 01:56:
ik denk altijd dat ik die 6870 voor niks ga kopen dat ie weinig wat zal krijgen van mijn voeding

ik wil niet mijn voeding verwisselen omdat ik mijn pc 4.5 maanden geleden mijn pc heb gekocht
Je gaat het makkelijk redden als de rest van je PC een beetje gemiddeld is.

[ Voor 32% gewijzigd door twiFight op 27-08-2011 01:58 ]

• Themperror
voeding verwisselen is ook heel makkelijk btw..
en als je echt niet weet wat je doet moet je gewoon effe de kabels noteren (waar alles zit enzo)
en dan aan de slag...

• luukske21
waarom ga je niet voor een 6770 =]

stukje goedkoper,, iets minder prestatie

gebruikt minder watt :)

Verwijderd

Topicstarter
wil graag hoge settings spelen ;D

• ElektroNeko

Kijk, dan heb je simpelweg hier niets te zoeken. Hier op Tweakers.net gaan we er vanuit dat mensen die om advies vragen bereid zijn bepaalde dingen te proberen en enigzins vertrouwen in ons te nemen. Sceptisch zijn mag altijd, maar probeer het dan wel te onderbouwen.

Als je bang bent om jouw grafische kaart te wisselen moet je dat simpelweg niet gaan doen, of laten doen door een vriend/kennis die er wel verstand van heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door ElektroNeko op 27-08-2011 02:02 ]

• luukske21
dan moet je voor een nog veel duurdere kaart gaan,, bf3 ga je zoizo niet op high setting spelen met deze kaart =]

Verwijderd

Topicstarter
verbruikt mijn pc dan ook 500 WATT?

• Themperror
protip: ga voor een nvidia kaart, die kaart van mij (GTX 560ti OCéd) komt in de buurt van GTX570

en geloof me.. die kaart die owned om het zo maar te zegge :P

[ Voor 25% gewijzigd door Themperror op 27-08-2011 02:03 ]

• luukske21
betere tip : ga voor een 6950 momenteel beste bang for the buck =]

• Themperror
luukske21 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 02:04:
betere tip : ga voor een 6950 momenteel beste bang for the buck =]
hmm ik vind heel ATI waardeloos en dat Catalyst gebeuren is ZO ongeordened en irri
en ik heb een laptop met een ATI kaart dus ja ik heb het uitgeprobeerd etc

(mijn mening)

[ Voor 14% gewijzigd door Themperror op 27-08-2011 02:06 ]

• luukske21
dat is persoonlijk,, en net wat je gewend bent ben geen ati/nvidia fanboy ,, de laatste ccc drivers zijn helemaal niet slecht,, ook de nvidia drivers doen het een stuk beter als eerst

Verwijderd

Zullen we even teruggaan naar the problem at hand hier?

Luister, simpel gezegd. Probeer het, werkt het niet, dan neem je OF een sterkere voeding, OF je brengt die kaart terug en haalt iets lichters. Zoals hier al vaker aangegeven is de kans dat het niet zal werken HEEL klein. Anders neem je je PC mee naar mensen die er wel verstand van hebben, zoek een computerspeciaalzaak.

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Themperror schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 02:05:
[...]

hmm ik vind heel ATI waardeloos en dat Catalyst gebeuren is ZO ongeordened en irri

(mijn mening)
Meningen moet je dan niet als "pro tip" gaan adverteren. Sowieso is je gehele reactie zonder enige onderbouwing waardeloos.

Die redenatie snap ik overigens ook niet. Je wilt een stuk hardware niet verwisselen omdat je je PC net gekocht hebt, maar het hele topic gaat over dat je een stuk hardware wilt verwisselen :?

[ Voor 37% gewijzigd door twiFight op 27-08-2011 02:11 ]

• Themperror
twiFight schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 02:10:
[...]

Meningen moet je dan niet als "pro tip" gaan adverteren. Sowieso is je gehele reactie zonder enige onderbouwing waardeloos.
oke ik snap et maar tis laat en heb niet echt zin om mijn hele mening te onderbouwe

het spijt me voor mijn snelle on-ge-argumenteerde mening, maar ik werk al heel lang met nvidia kaarten en die bevallen me VEEL beter dan ati

• luukske21
hij geeft aan dat ie battlefield 3 en modern warfare 3 op "hoge settings" wil gaan spelen ,, beter spaar je gewoon door voor een betere videokaart en een betere voeding.. ,, wil je dit niet zul je genoeg moeten nemen met low-med settings en die kaart gewoon proberen 99% kans dat het goed gaat <=]

Verwijderd

Hierboven stelt iemand dat een voeding die tekort komt er hooguit voor zorgt dat een computer niet opstart. Dat is niet helemaal juist. Hoewel de kans vrij klein is, is de kans wel degelijk aanwezig dat je voeding kapot gaat en daarbij nog een aantal andere onderdelen meeneemt. De twee allerbelangrijkste onderdelen in een computer die goed moeten zijn zijn de voeding en de harde schijf. De harde schijf uiteraard vanwege je data, de voeding omdat die de rest mee kan nemen als hij gaat.

Eerst de voeding en de harde schijf, daarna pas naar de rest kijken. Helaas zien mensen de voeding vaak als een secundair ding dat nauwelijks belangrijk is, maar als de boel niet kapot gaat kan je rare vastlopers krijgen of andere onduidelijke problemen. Dan kan je blijven klooien, je houdt problemen.

Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat jouw voeding niet toereikend is, ik kan het ding zo snel niet vinden.
Themperror schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 02:05:

(mijn mening)
Ik heb het omgekeerde, je punt is?
Themperror schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 02:12:
oke ik snap et maar tis laat en heb niet echt zin om mijn hele mening te onderbouwe
Dan kan je 'm beter voor je houden, dit is niet de plek voor ongefundeerde adviezen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2011 02:17 ]

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 01:48:

Stel je niet aan man, duw die kaart er in en gaan met die banaan. Vergeet je PC niet opnieuw te installeren op een schone partitie d.m.v. formatteren. nVidia drivers en AMD drivers gaan niet goed samen en alleen zo ben je zeker dat er niks conflicteert.

• luukske21
Themperror schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 02:12:
[...]

het spijt me voor mijn snelle on-ge-argumenteerde mening, maar ik werk al heel lang met nvidia kaarten en die bevallen me VEEL beter dan ati
wat een slechte smoes :P,, btw jou ondervindingen met je laptop-videokaart van ati (amd tegenwoordig^^)
zijn waarschijnlijk gedaan met een matig tot slechte videokaart. (correct me if i'm wrong)

natuurlijk mag je een mening hebben =] ,, vind zelf de nvidia drivers ook fijner ,, maar betekend niet gelijk dat ati(amd) en ccc slecht zijn :/

• Themperror
luukske21 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 02:17:
[...]
maar betekend niet gelijk dat ati(amd) en ccc slecht zijn :/
met AMD zelf heb ik no problems.. het fijnste vind ik AMD processor + nvidia videokaart

en mja.. echt slecht is die ati kaart in men lappy ook weer niet tis gwn het is een laptop dus ik verwacht er niet mee op max te kunnen gamen tis een 5730 dus ja voor gaming purposes echt slecht ja

maar zelf CCC vind ik irritant om mee te werken.. mischien heb ik er wel gwn niet genoeg aandacht aan besteed maar ik vind het gewoon er slecht ge ordend vooral die profiles enzo

en nvidia heeft dat makkelijk per game/application makkelijk in 1 lijstje gezet waar je zo alles kan aanpassen en dan save

en op hardware niveau is nvidia vaak gewoon superieur dankzij de CUDA-cores.

ik weet dat dit erg off-topic is van de stroomproblemen van de TS hier maar ik denk dat zijn probleem als zo goed als opgelost is

Verwijderd

Themperror schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 03:05:
Hoeveel mensen gebruiken die ook daadwerkelijk regelmatig? Ik denk dat het overgrote deel van de mensen beter af is met de meeste power per euro en over het algemeen is dat AMD/ATI. Een heel klein specifiek deel gebruikers heeft wat aan CUDA-cores en ander gedoe waar Nvidia mee bezig is.

Voor ik van fanboygedrag word beschuldigd: ik heb nu een Nvidia kaart, met daarvoor twee Ati's en daarvoor een Nvidia. Gewoon wat het beste voor mij is op dat moment.

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:07

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Wat een 16 jarigen topic lijkt dit wel te zijn met alle respect, vorm een maximaal budget en ga op zoek dmv. google naar reviews over de kaarten die je gevonden hebt die in die prijsklasse vallen. Bepaal dan zelf wat voor spellen je speelt en kies daar bij de kaart die bij die spellen het beste presteert.

Hoe vaak zie ik hier wel niet ATI of Nvidia fanboys komen van ja ik heb die kaart en die doet het perfect daarom adviseer ik Nvidia omdat ze "ownen". Kom op zeg, laat die persoon dat zelf beslissen..

www.maartendeboer.net

Verwijderd

Laat die Camacha maar lullen. Hij is student en leent extra bij alleen maar om nu te genieten. Die schuld kan hem nu niet bommen. Voor verstandig advies kun je dus beter bij een ander aankloppen.

• luukske21
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 03:45:
Laat die Camacha maar lullen. Hij is student en leent extra bij alleen maar om nu te genieten. Die schuld kan hem nu niet bommen. Voor verstandig advies kun je dus beter bij een ander aankloppen.
eigenlijk heeft ie gewoon gelijk :+
gasten met reacties zoals jij horen niet thuis op dit forum,,
dat hij student is wil niet gelijk zeggen dat hij schuld heeft,,
of ken je hem persoonlijk 8)7

• luukske21
Themperror schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 03:05:
[...]

met AMD zelf heb ik no problems.. het fijnste vind ik AMD processor + nvidia videokaart

en mja.. echt slecht is die ati kaart in men lappy ook weer niet tis gwn het is een laptop dus ik verwacht er niet mee op max te kunnen gamen tis een 5730 dus ja voor gaming purposes echt slecht ja

maar zelf CCC vind ik irritant om mee te werken.. mischien heb ik er wel gwn niet genoeg aandacht aan besteed maar ik vind het gewoon er slecht ge ordend vooral die profiles enzo

en nvidia heeft dat makkelijk per game/application makkelijk in 1 lijstje gezet waar je zo alles kan aanpassen en dan save

ik weet dat dit erg off-topic is van de stroomproblemen van de TS hier maar ik denk dat zijn probleem als zo goed als opgelost is
je weet dat ati voortaan van amd is he ?,, niet dus :/

maarja,, denk dat jij een van de weinige bent die de applicatie insltelt in de nvidia driver,,
of zij er hier meerdere die dat wel doen ??
je kan toch gewoon ingame je instellingen aanpassen...
die profiles hebben btw vrij weinig met de driver zelf te maken,, en goede driver naar mijn mening haalt het maximale uit de kaart die je hebt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 03:45:
Waar slaat dit nou weer op? Dit topic kan volgens mij dicht, is zojuist van een 16jarigen topic in een 12jarig rotzooitopic verandert. TS: gewoon inbouwen dat ding en niet zo moeilijk over doen. Daar komt hier alleen maar gezeur van zoals je ziet.

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:24
Ik voorzie geen hardware problemen. Die voeding moet volstaan, tenzij je er nog een straalkacheltje op hebt aangesloten of zo :+

Maar.... wisselen van nVidia naar ATi kaart (en/of andersom) geeft vaak driver issues. Gebruik een driver cleaner voordat je de ATi kaart installeer en hope for the best.

Veel mensen ontdekken dat een windows reinstall de enige manier is om hun PC weer op het rechte pad te trekken.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-02 11:20

yzx

Helixes schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:09:
Ik voorzie geen hardware problemen. Die voeding moet volstaan, tenzij je er nog een straalkacheltje op hebt aangesloten of zo :+

Maar.... wisselen van nVidia naar ATi kaart (en/of andersom) geeft vaak driver issues. Gebruik een driver cleaner voordat je de ATi kaart installeer en hope for the best.

Veel mensen ontdekken dat een windows reinstall de enige manier is om hun PC weer op het rechte pad te trekken.
Driver sweeper werkt ook wel goed en wat handmatig verwijderen van de drivers ook :>
offtopic: hoera fanboys?

[ Voor 3% gewijzigd door yzx op 27-08-2011 11:18 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Verwijderd

yzx schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:16:
Driver sweeper werkt ook wel goed en wat handmatig verwijderen van de drivers ook :>
Desondanks wil het na al die moeite alsnog wel eens misgaan. Ik kreeg na Driver Sweeper etc. de laatste keer alsnog problemen en moest dus voor de reïnstall gaan. Dat heeft uiteraard ook weer andere voordelen wat betreft oude zut kwijtraken, dus zo erg is het op zich niet.

Overigens is het de keren daarvoor wel goed gegaan, dus het kan allemaal wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2011 11:19 ]

• Imprezzion
  • Laatst online: 13-02 11:09

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Die HD6870 gaat makkelijk draaien op die FSP voeding. Die voeding is een prima exemplaar welke die 450w ook werkelijk waar maakt. Die 1156 i5 is zuinig zat om op 450w makkelijk een HD6870 te draaien.

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Verwijderd

Beste Tweakers,

Sorry voor dit oude topic te bumpen maar ik heb ongeveer dezelfde vraag als enkele in dit topic. Ik heb deze PC:
http://h20195.www2.hp.com/V2/GetPDF.aspx/c02230930.pdf

Het is gemakkelijker als ik deze PDF link zo weet je direct wat er in zit. Het is een pre-made PC van HP.

Kan mijn voeding de 6870 aan? Ik vind ook verder geen echte informatie over mijn voeding, misschien moet ik eens binnenin kijken wat er op staat. Maar wat denken jullie er van?

Mvg

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:57
HP zegt dat er een 460W voeding in zit. Waarschijnlijk kan ie wel genoeg vermogen op de 12V lijn geven om een 6870 te voeden, maar kijk eens op de sticker op de voeding. Hoeveel A staat er bij de +12V lijn(en)

Mechwarrior Online: Flapdrol

Verwijderd

Zou moeten lukken. Eigenlijk hetzelfde antwoord als bij de TS, proberen is zeker weten.

Verwijderd

Kga vanavond es men kast opendoen en kijken wat er op die voeding staat. Kzou bf3 graag op med-high draaien met die kaart.

Verwijderd

haarbal schreef op maandag 26 september 2011 @ 00:13:
HP zegt dat er een 460W voeding in zit. Waarschijnlijk kan ie wel genoeg vermogen op de 12V lijn geven om een 6870 te voeden, maar kijk eens op de sticker op de voeding. Hoeveel A staat er bij de +12V lijn(en)
Er is maar 1x6 pin connector dus ik ga sowieso een 6850 kopen ipv 6870. Op de voeding stond er bij +12v lijn 8A. Weet niet wat het is, hopelijk is dit genoeg voor die 6850 te draaien.

• Reepje
  • Niet online
Een 12v lijn die 8A levert is dan 96 watt.

Dat gaat niet lekker lopen.

Verwijderd

Mislezen sorry:
+5.08V / 25A
+12Va / 18A
+12Vb / 15A
-12V / 0.3A
+3.3V /17A
+5.08VSB / 2A
+12Vc / 8A

Maar vind al die specificaties toch maar raar hoor. Er is wel degelijk maar 1 6pin connector bij mijn weten...

• FastFred
  • Laatst online: 21:52
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:35:
Beste Tweakers,

Sorry voor dit oude topic te bumpen maar ik heb ongeveer dezelfde vraag als enkele in dit topic. Ik heb deze PC:

Het is gemakkelijker als ik deze PDF link zo weet je direct wat er in zit. Het is een pre-made PC van HP.

Kan mijn voeding de 6870 aan? Ik vind ook verder geen echte informatie over mijn voeding, misschien moet ik eens binnenin kijken wat er op staat. Maar wat denken jullie er van?

Mvg
Overrompelende game-ervaring > HD5570 (met 4,8GB RAM, euhuh, en dan hou je 2GB over voor de rest van je systeem) 8)7

Wat een marketing truc :X

Maaruh, met 18A moet het wel lukken lijkt me zo. Eventueel ook wel met een HD6870, maar dan moet je even aan een converter zien te komen van molex naar zo'n 6-pins voor je videokaart (met een beetje mazzel zit die bij je videokaart) ;) Anders gewoon de HD6850

Verwijderd

Dat er maar 1 6pins connector aan zit kan kloppen, dat hoeft nog niet te betekenen dat er maar 1 12v kanaal is. (er zijn ook nog andere apparaten in je PC welke 12v gebruiken ;) )

Daarnaast kan je rustig een convertertje van molex naar PCI-exp stroomkabeltje eraan maken; deze zit waarschijnlijk ook bij je videokaart.

• jordyktm
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-02 10:54

jordyktm

Catch me if you can.

Het zal je pc inderdaad niet stuk maken. Als hij te veel stroom vraagt en je psu kan dat niet aan zal hij wel een beep code afgeven, waarschijnlijk 1x lang en 3x kort. Dit merk je dan vanzelf wel. Voor de rest prima kaart denk ik zo?

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

Verwijderd

Heb de XFX 6850 1GB binnengehaald en in mijn PC'tje gepropt ( heb mijn TV kaart er gewoon moeten uitzwieren voor dat dik ding erin te krijgen en kon hem er niet meer insteken of de koeling van de 6850 zou gestopt worden omdat het er zo dicht bij staat, maw shit motherboard.

Nuja ik heb BF3 beta gespeeld, alles op ultra 1680*1050 resolutie, draait super, motion blur staat af en enkele kleine minor stuff zoals AA beetje vermindered etc.

Bedankt voor de hulp. :)
Pagina: 1