Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xblaauw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-05 12:21
hallo, ik heb een ACER aspire 8935g 904G50Mn liggen en wil die verkopen. Maar er zit een grote vlek op het paneel wat om het toetsenbord heen zit en datzelfde paneel zit ook los.

Dus ik dacht, dan vervang ik het gewoon en dan kan ik hem gewoon verkopen als nieuw (want verder mankeerd hij niks en heb ik hem altijd goed onderhouden (dit paneeltje is gewoon slap en een magneet voor vlekken))

Maar ik heb moeite met het vinden van dit stukje plastic op het internet, mede omdat ik geen idee heb hoe ik effectief naar dit specifieke onderdeel zoek.

Alle hulp word op prijs gesteld : )
Xander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

http://www.sparepartsware...Parts,Laptop,Parts,2.aspx weet niet als er iets tussen zit wat je nodig hebt maar ik zie toch wel case en cover producten staan :)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xblaauw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-05 12:21
ah bedankt, maar zie ik het goed of is dit een ander type laptop en kost het stukje plastic wat ik nodig heb daar meer dan 50 euro? of zie ik dit verkeerd?

Alvast bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbrainwash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 19:37
Een foto zou wonderen doen zodat we precies kunnen zien waar het om gaat. :)

• Pixel Punk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Zoek eens via google naar de service manual van je laptop, daar staan alle onderdelen in vermeld (die ook verkocht worden aan reparateurs).

Als die daar niet tussen staat, dan ga je hem waarschijnlijk niet terug vinden.

P.s. dit hoort wel niet in casemodding thuis :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:06

empy

Rijdt rondjes

Achterop het onderdeel staat als het goed is een partnummer vermeld waarmee je in google een heel eind komt.
Spareparts voor dit soort producten kan je gemakkelijk via eBay kopen/vinden of je kan www.acerparts.com proberen, die hebben ook een hoop.
Pagina: 1