Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 15:57
Afgelopen vrijdag deelgenomen aan een circuitdag op Zolder. Ik had al lang geen filmpjes meer gemaakt van mijzelf in actie. Dus speciaal voor deze dag de houder van de HTC Desire mee genomen zodat ik een mooi filmpje kon maken. Echter is dit helaas niet probleemloos verlopen... :|

Twee keer geprobeerd een filmpje te maken, maar ook twee keer mislukt.
De eerste keer werd het beeld erg vreemd na 2 minuut 30. Het geluid is nog goed, maar het beeld wordt in meerdere vlakken opgedeeld en de kleuren kloppen niet meer.
De tweede keer was de Desire netjes op aan het nemen en verliep alles soepeltjes. Echter begon toen iemand mij te bellen terwijl ik aan het opnemen/rijden was en is de Desire dus gestopt met opnemen. Dit filmpje was dus helemaal naar de knoppen en kon niet meer afgespeeld worden. Ik heb er toen van een goed werkend filmpje het eerste deel code in geplakt met een hex editor. Hierdoor wordt het filmpje wel weer herkend en ook afgespeeld, echter mis ik dan wel geluid en is het beeld waardeloos...

Recentelijk heb ik de Desire geupdate naar Gingerbread. Wellicht dat dit bugjes zijn van die versie? Hoewel het tweede probleem volgens mij bij eerdere software versies ook al was. Ik heb de filmpjes geupload naar youtube, zodat jullie precies kunnen zien wat er aan de hand is. Weet iemand of (en hoe) deze filmpjes nog te redden zijn? (Ik hoop het in ieder geval wel) :?

Het eerste filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=92atK6qHVe0

Het tweede filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=Y_wgaA7s9bI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zijn meer mensen die deze bug hebben. Ik heb dit ook gehad, met verschillende softwareversies, en ik heb meer meldingen gezien. Ik heb er zelf nooit een oplossing voor kunnen vinden, en ik denk dat je filmpje permanen beschadigd is omdat het gewoon niet goed is opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 15:57
Zou het tweede filmpje ook niet meer te redden zijn dan? Want dat filmpje was wel goed opgenomen, maar heeft 'ie niet kunnen afsluiten doordat iemand belde. Dus je zou zeggen dat de juiste data er wel moet zijn.