Hey,
Ik heb mijn domein veranderd naar .com.
Dus moet ik mijn WordPress er ook naartoe laten verhuizen. Maar dat gaat nogal moeilijk zo:
Ik heb mijn WordPress gekopieerd van mijn server (van de .nl domein) en toen overgezet naar mijn .com domein.
Geen probleem zou je denken? Dus wel. Hij deed het eerst prima, maar ineens kwam ik op /wp-admin/install uit. Die vroeg of ik een paar gegevens wou uitvoeren om mijn WordPress 'gereed' te maken. (Dit is mijn eerste keer) Maar dat 'gereed' maken was het helemaal niet, het bleek gewoon een clean install te zijn. Met het gevolg dat ik hier met een nieuwe kant - en klare WordPress website zat. Of te wel, er stond een standaard WordPress op.
Ik heb meteen die WordPress verwijderd via FTP, en toen mijn backup terug gezet. Nu heb ik ook in de map /wp-admin/ de install.php verwijderd, naar eigen zeggen van mijn webhosting. Nu krijg ik een 500 Internal Server Error, omdat hij die install.php niet kan vinden.
En dan nu de vraag: hoe ga ik mijn oude WordPress weer gebruiken?
Hoe zorg ik ervoor dat hij niet meer naar die install.php wil?
Wat ik tot nu toe gedaan heb:
Install.php verwijderd
Nieuwe Database aangemaakt op mijn .com domein
Proberen om naar de volgende url's te kunnen: /wp-admin/ en /wp-login/
Dit artikel doorgenomen:
http://codex.wordpress.org/Moving_WordPress
Zonder resultaat...
Wie kan helpen?
Ik heb mijn domein veranderd naar .com.
Dus moet ik mijn WordPress er ook naartoe laten verhuizen. Maar dat gaat nogal moeilijk zo:
Ik heb mijn WordPress gekopieerd van mijn server (van de .nl domein) en toen overgezet naar mijn .com domein.
Geen probleem zou je denken? Dus wel. Hij deed het eerst prima, maar ineens kwam ik op /wp-admin/install uit. Die vroeg of ik een paar gegevens wou uitvoeren om mijn WordPress 'gereed' te maken. (Dit is mijn eerste keer) Maar dat 'gereed' maken was het helemaal niet, het bleek gewoon een clean install te zijn. Met het gevolg dat ik hier met een nieuwe kant - en klare WordPress website zat. Of te wel, er stond een standaard WordPress op.
Ik heb meteen die WordPress verwijderd via FTP, en toen mijn backup terug gezet. Nu heb ik ook in de map /wp-admin/ de install.php verwijderd, naar eigen zeggen van mijn webhosting. Nu krijg ik een 500 Internal Server Error, omdat hij die install.php niet kan vinden.
En dan nu de vraag: hoe ga ik mijn oude WordPress weer gebruiken?
Hoe zorg ik ervoor dat hij niet meer naar die install.php wil?
Wat ik tot nu toe gedaan heb:
Install.php verwijderd
Nieuwe Database aangemaakt op mijn .com domein
Proberen om naar de volgende url's te kunnen: /wp-admin/ en /wp-login/
Dit artikel doorgenomen:
http://codex.wordpress.org/Moving_WordPress
Zonder resultaat...
Wie kan helpen?
An a day keeps the doctor away.