Hallo, Ik heb een Galaxy Ace sinds kort en omdat hij niet geleverd word met headset heb ik er net een gekocht. Een originele Samsung headset waarbij een knopje zit om op te nemen? Ik kan er zo niet mee opnemen, iemand enig idee hoe ik dit moet instellen? Bedankt alvast! Gr. Maaike
Wat zegt de manual van de telefoon!
Wat heb je zelf zoal al opgezocht!
En wat heb je toen gevonden!
Toon uw inzet en dit wordt veelal beloond
Wat heb je zelf zoal al opgezocht!
En wat heb je toen gevonden!
Toon uw inzet en dit wordt veelal beloond
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Het lijkt mij dat de telefoon handleiding iets zegt over hoe je moet opnemen met een headset die er niet bij zit.
[ Voor 0% gewijzigd door J0ey op 26-08-2011 21:49 . Reden: typo ]
Samsung telefoon, Samsung headset.
Een van beide apparaten zal toch wel de functies uitgelegd hebben in een manual?
Een van beide apparaten zal toch wel de functies uitgelegd hebben in een manual?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Het opneemknopje net even wat langer ingedrukt houden?
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Er is een heel mooi topic over de Galaxy Ace waar je een vraag kan stellen
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Hé, de gedownloade manual zegt helemaal niets hierover. Zelf geen menu in de telefoon met toebehoren. Was bij mijn vorige Samsung wel het geval. Knopje langer in houden werkt ook niet. Ga maar even terug naar de winkel! Bedankt voor de snelle tips allemaal! Gr. Maaike
JE hebt waarschijnlijk de verkeerde headset, een aantal types werken niet goed op de nieuwe samsung telefoons.
Pagina: 1