Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Twee weken terug heb ik een telefoon (htc sensation) besteld bij T-mobile, via Smartphonestunts, op dat moment nog met een oud i150 abonnement. Ook had ik daarbij gekozen voor nummerbehoud (van prepaid telfort naar T-mobile), wat normaliter 5 dagen moet duren.
Toen ik twee dagen terug belde naar smartphonestunts gaven ze eerst aan dat mijn telefoon er nog niet was omdat ze de telefoon niet op voorraad hadden. Vandaag sprong de levertijd op "op voorraad", dus belde ik nog even om te vragen of m'n telefoon nu kon worden geleverd.
Helaas was dit nog steeds niet mogelijk, omdat mijn abonnement handmatig zou moeten worden ingeschakeld (dit omdat het een "oud" abonnement betreft). Daarna belde ik naar T-mobile, met de vraag hoe lang dit ongeveer zou gaan duren, maar zij hadden er geen idee van en verwezen mij weer naar de website waar ik de bestelling had gedaan.
Weet iemand hier bij wie het probleem hier ligt en wat het probleem nou eigenlijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Probleem is waarschijnlijk dat de "oude"abonnementen niet meer voorkomen in hun aansluitsysteem, en ze dit dus handmatig moeten laten doorvoeren door iemand van Tmob die nog wel de oude abonnementen kan aansluiten.

Met andere woorden geduld is een schone zaak ;)