Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Win7 MC] Muziek genre op artiest sorteren

Pagina: 1
Acties:

• 1972
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 09:53
Ik heb m'n MP3 collectie in Windows Mediacenter op genre gesorteerd. Binnen een genre is alles echter op album naam gesorteerd. Dit is vreselijk ongemakkelijk!
Ik heb het liever op artiest, maar dit is normaal niet mogelijk. Toch?

(In een CD winkel loop je toch ook naar binnen, vervolgens naar de bakken met jouw genre en vervolgens zoek je op artiest naam... toch niet op album naam... Ik snap niet waarom dit zo maf ingesteld is in Mediacenter. 8)7 )

Iemand die hetzelfde probleem heeft en een oplossing weet?

[Edit, je hebt gelijk Vmaster :$ ] Google en GOT search hebben me niet verder geholpen en vroeger kon ik op de thegreenbutton.com terecht voor MC vragen, maar Microsoft heeft deze site helaas opgedoekt. Ik heb ook niemand kunnen vinden met dezelfde vraag. Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat ik de enige ben die zich hier aan zit te 'ergeren'. Misschien ligt het aan mijn zoekcapaciteiten, of misschien is het gewoon niet mogelijk...

[ Voor 29% gewijzigd door 1972 op 27-08-2011 15:38 . Reden: update na reactie VMaster ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:55

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) knop boven je post).

Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)