Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software voor filmcollectie te beheren

Pagina: 1
Acties:

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:14
Ik ben al een tijdje naar een freeware programma waarin ik mijn digitale filmcollectie kan beheren. Momenteel ben ik bezig met plex (for windows) en dit voldoet ook niet geheel aan mijn eisen. Graag zal ik een stuk software hebben met de volgende functies:

- Grafisch er goed uitziend, (plex ziet er grafisch zeer goed uit) ik wil weer zo'n zelfde indeling: http://cdn.churchm.ag/wp-...screen-movies-620x340.jpg
- Vanuit de software de film kunnen bereiken (dit kan plex niet), dus een icoontje of iets dergelijks zodat ik vanuit de film kan starten of op z'n minst in de map komt waarin de film staat. (belangrijk punt)
- Automatisch aanvullen met gegevens van film databases zoals imdb oid, maar moet het zelf wel kunnen aanpassen. (is niet noodzakelijk het automatische gedeelte maar is wel handig)
- een eigen cijfer aan de film toekennen (naast het cijfers van bijvoorbeeld imdb).
- kunnen zoeken op verschillende manieren (op genre, cijfer ect)

Ben benieuwd of jullie een programma weten! Alvast bedankt

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-11 19:01

mace

Sapere Aude

Het is wellicht overkill maar XBMC heeft een goede library die alles kan wat jij ervan wil. :)

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06

• conara
Met XBMC ga ik eens aan de slag ;) bedankt!

• conara
Het is niet helemaal wat ik er van verwacht, want het is echt te zien dat het voor een media center is gemaakt. (waardoor besturing op pc minder lekker verloopt... Nog andere freeware oplossingen?

• dunpealhunter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 22:03
Ik zou XBMC in combinatie met trakt gebruiken. Dat heeft bij mij de laatste 8 maanden erg goed gewerkt.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:56

TheVMaster

Moderator WOS
Je zou eens kunnen kijken naar MyMovies (www.MyMovies.dk), gebruik het zelf al jaren en de basis is gratis.... Wil je meer features dan kun je die 'verdienen' of gewoon kopen...
Pagina: 1