Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Help
Als bijna analfabeet beschik ik over een viewpad 7.
Ik heb hem onlangs gekregen.
Op zich werkt het voor mij prima, een agenda die ik met outlook kan synchroniseren en verder alle zaken bij de hand telefoon en internet. ook de apps heb ik gevonden en ik geef toe dat er leuke/bruikbare tussen zitten.
Helaas begint het apparaat af en toe spontaan te trillen, ik zou niet weten waarom en kan het ook niet vinden. Uitzetten is niet mogelijk en als het apparaat uitschakel blijft het gewoon doorgaan. resetten zoals de helpdesk aanbeveelt helpt niet.
de laatste vier dagen geen probleem gehad , maar nu vanavond begon het weer
heeft er iemand een suggestie/

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:09

BiLo

PSN: toiletcleaner

ik denk dat je er mee terug moet, klinkt als een los draadje ergens!

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-11 11:24
Bedoelde je digibeet, en niet analfabeet?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• paulr84
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:20
BeefHazard schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:07:
Bedoelde je digibeet, en niet analfabeet?
:)

Weet je zeker dat hij 'spontaan' trilt? Niet omdat je het scherm aanraakt (feedback voor het indrukken van het onscreen toetsenbord bv?)

Kijk of je softwarematige problemen kan uitsluiten en anders zit er niets anders op dan Dylan's raad op te volgen...

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:29

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Even de topictitel aangepast, "help" weggehaald want dat spreekt voor zich en de naam van het tablet gecorrigeerd.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw