Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Heya

Ik heb sinds twee dagen last van de speaker(s) op mijn iPhone 4.
Ik kan namelijk geen muziek meer afspelen via de speakers via de ipod app, het lukt me wel om muziek te luisteren met oordoppen in. Als ik gewoon mijn ringtone opvraag, hoor je deze ook prima.
Ook hoor je geen geluidje meer als ik mijn telefoon lock of unlock en dan hoor je de toetsjes ook niet meer.

Ook krijg ik constant de melding 'Deze accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iPhone', terwijl er niets is aangesloten op de telefoon. Als ik de telefoon aan de oplader heb, krijg ik helemaal geen melding, enkel alleen als er niets op de iphone is aangesloten.

Kortom: Ik kan dus geen muziek laten horen op mijn speakers op mijn iphone, maar met oordoppen aangesloten lukt het wel.

Dingen die ik al heb geprobeerd:
  • Connectors schoonmaken met een sateprikker
  • Ingang voor de oordoppen schoonmaken (Ik denk dat hier 't euvel zit)
Zijn er meer mensen met deze problemen of heeft iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
Ik heb die melding ook wel eens gekregen, misschien kun je met luchtdruk proberen de connector schoon te maken (onderop).

Verder, ik ga er van uit dat je dit al geprobeerd heb maar; Doe eens een hard-reboot? uit > 30 sec wachten > aan. Soms is de iPhone in de war of er wel of niet iets in de connector.

Anders > Even een app - store binnenlopen ?

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 07:34
Lijkt op een probleem met de dockconnector. Als deze vervuilt is wil de melding dat het accessoire niet geoptimaliseerd is nog wel eens voorbijkomen. Waarschijnlijk denkt de dock connector dat er een koptelefoon o.i.d. op aangesloten is...

Ik weet niet waar je woont maar als je in de buurt woont (twente) kan ik je er mischien mee helpen.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire