Ik kom er niet meer aan uit en snap er weinigm eer van waar ik nu precies op moet googlen etc dus vandaar dat ik het even vraag.
Ik heb die versterker gezien op internet en had eigenlijk een vraagje daarover:
- Hierop sluit ik dan mijn stereotoren aan, RCA kabel van mijn TV erop en een jackplug van mijn computer erheen als ik het goed heb.
Maar als vraag heb ik dus:
Hoor ik dan al het geluid uit de boxen die aangesloten staan op mijn stereotoren?
Dit zijn overigens de aansluitingen op mijn stereotoren:

En mijn boxen zitten op dit moment als volgt aangesloten:

dus nog eens mijn vraag:
Als ik alles op de juiste manier inplug op die versterker, krijg ik dan al het geluid uit mijn boxen die op de stereotoren aangesloten zitten? (en dan was mijn idee om van de 2 open uitgangen op de stereotoren gewoon zoon kabeltje naar de versterker te laten lopen. En dan vervolgens gewoon een 3.5mm naar 3.5mm jack van mijn PC naar de versterker (of 2x rca naar 1x jack, even kijken)
Ik heb die versterker gezien op internet en had eigenlijk een vraagje daarover:
- Hierop sluit ik dan mijn stereotoren aan, RCA kabel van mijn TV erop en een jackplug van mijn computer erheen als ik het goed heb.
Maar als vraag heb ik dus:
Hoor ik dan al het geluid uit de boxen die aangesloten staan op mijn stereotoren?
Dit zijn overigens de aansluitingen op mijn stereotoren:

En mijn boxen zitten op dit moment als volgt aangesloten:

dus nog eens mijn vraag:
Als ik alles op de juiste manier inplug op die versterker, krijg ik dan al het geluid uit mijn boxen die op de stereotoren aangesloten zitten? (en dan was mijn idee om van de 2 open uitgangen op de stereotoren gewoon zoon kabeltje naar de versterker te laten lopen. En dan vervolgens gewoon een 3.5mm naar 3.5mm jack van mijn PC naar de versterker (of 2x rca naar 1x jack, even kijken)
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.