Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraag, ik heb 2 sapphire,s hd 6950 2 gig in crossfire staan, maar ik kan hem niet verder overclocken dan 840 mhz. ik heb wel al eerder eens het msiafterburner.cfg aan gepast maar dat deed dus niks. dit zijn de instellingen zoals msi standaard staat vergeet ik iets????

UnofficialOverclockingEULA= en daar staat niks.
UnofficialOverclockingMode = 0
AccessibilityCheckingPeriod = 0
of is het niet mogelijk met crossfire.
en zoja met welk programma kan het dan wel buiten trixx.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-02 11:20

yzx

nvm oude tool

Waarom niet met trixx?

[ Voor 167% gewijzigd door yzx op 26-08-2011 16:07 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Verwijderd

Topicstarter
yzx schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:05:
nvm oude tool

Waarom niet met trixx?
omdat ik die allen maar in kan stellen met een profile en ik hem niet standaard op 1 setting kan laten staan

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik hem standaard op hogere clocks wil hebben en trix alles weer standaard zet

• DaLoona
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-01 15:30

DaLoona

Certified nutcase since 1974

ff gezocht en kwam met dit:
To enable unofficial overclocking in this version it is necessary to:

Set UnofficialOverclockingEULA field to the following text: I confirm that I am aware of unofficial overclocking limitations and fully understand that MSI will not provide me any support on it
Set UnofficialOverclockingMode to 1 to keep PowerPlay active (may not work on old ASICs), 2 to traditionally disable PowerPlay or to 0 to temporary disable unofficial overclocking path
Dat is van hier:
http://downloads.guru3d.c...Beta-2-download-2604.html

een oudere versie van Afterburner, wellicht dat dat werkt.

Je moet dus het stuk tekst " I confirm that I am aware of unofficial overclocking limitations and fully understand that MSI will not provide me any support on it" kopieren (minus de aanhalingstekens) en plakken in je afterburner.cfg file en de rest instellen zoal aangegeven in het stuk tekst.

Wat ze bedoelen met PowerPlay geen idee, heb nog nooit een ATi/AMD kaart gehad, maar dacht dat het iets van een OC limiet was, maar zoals gezegd, dat weet ik niet zekers.

[ Voor 7% gewijzigd door DaLoona op 26-08-2011 22:56 ]

MSI X870E Carbon Wifi#9800X3D#NZXT Kraken 280#GB RTX5090 Gaming OC#32GB Kingston DDR5@6400MHz, C30, A-die#Samsung 850 EVO 500GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD SN850 Black 2TB#Be Quiet! Straightpower 12, 1200W#Be Quiet! Shadow Base 800 FX

• Shadoxfix
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-01 09:18
DaLoona schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:54:
ff gezocht en kwam met dit:

[...]

Dat is van hier:
http://downloads.guru3d.c...Beta-2-download-2604.html

een oudere versie van Afterburner, wellicht dat dat werkt.

Je moet dus het stuk tekst " I confirm that I am aware of unofficial overclocking limitations and fully understand that MSI will not provide me any support on it" kopieren (minus de aanhalingstekens) en plakken in je afterburner.cfg file en de rest instellen zoal aangegeven in het stuk tekst.

Wat ze bedoelen met PowerPlay geen idee, heb nog nooit een ATi/AMD kaart gehad, maar dacht dat het iets van een OC limiet was, maar zoals gezegd, dat weet ik niet zekers.
Volgens mij zetten sommige fabriekanten limieten om te overclocken.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:34

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Nieuwe versies van afterburner werken (hier) ook. Je moet gewoon de ini aanpassen en deze:
UnofficialOverclockingMode = 0

Op 1 zetten :).

Verwijderd

Topicstarter
ja bedankt na het kopieeren van het stukje tekst, I confirm that I am aware of unofficial overclocking limitations and fully understand that MSI will not provide me any support on it.
en het op 1 zetten van UnofficialOverclockingMode. is het gelukt.
ik had dat al op 1 gezet maar het ging dus echt om de tekst.
jongens bedankt.

Verwijderd

Powerplay = 1 kaart uitzetten als er niet gegamed wordt

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:34

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 09:07:
Powerplay = 1 kaart uitzetten als er niet gegamed wordt
Powerplay gewoon aanlaten, dit werkt goed ivm afterburner en je performance gaat er niet door omlaag.
Het enige probleem wat ik ooit ben tegengekomen met powerplay is dat het op 2d speeds blijft lopen door die "fantastische" flash player.
Pagina: 1