Sommige connecten wel sommige niet

Pagina: 1
Acties:

• kawaknaller
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-05-2023
2AP's - WRVS4400N
29x WMP600N

De ene computer ziet de APS perfect, die er naast bijvoorbeeld niet. Ik heb de antennes al iets anders gericht maar no way.
Kan ik ergens nog iets instellen zodat het wel werkt?

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ok, dus even voor de duidelijkheid, je hebt 2 accesspoints, en 29 draadloze netwerkkaarten allemaal van hetzelfde type?. En een aantal daarvan willen geen verbinding maken?

Hoe heb je de accesspoints ingesteld, allebeide appart een SSID, of gebruik makend van eenzelfde SSID?
Iets meer info over hoe het is ingericht zou wel handig zijn om het probleem te tackelen.
(mompelt iets met glazen bol)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• kawaknaller
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-05-2023
Ja sorry is dacht dat het voldoende was maar wat je vraagt/stelt klopt.
2x het zelfde Accespoint met elk een aparte SSID omdat ik nml de even nummers op de ene en de oneven nummers straks op de andere via de ACL willen laten werken. Een beetje een handmatige loadbalancing zeg maar. Ook de netwerkkaartjes zijn allemaal hetzelfde.

AP's staan op een systeemplafond maar volgens mij kan dat niet het probleem zijn omdat het grootste deel wel werkt.