Beste Tweakers,
Een maandje terug was ik nog een hardware newb,
maar nu dankzij tweakers heb ik mijn eerste pc in elkaar gezet en ben er dolblij mee. En wil daar jullie ook hartelijk voor bedanken. Alles werkt tot mijn verbazing alleen mijn games blijven zomaar crashen uit het niets.
mijn setup:
Corsair 600t special edition
p8p67 Pro
i7 - 2600k OC - 4426Mhz -> Scythe Mugen 2 Rev. B
Corsair 2x4096MB DDR3 1600
2x Asus GTX570 Direct CUII @ SLI
Western Digital 1TB
Intel SSD 510 series 120GB
Samsung DVD
Coolermaster 850Watt PSU silent pro
Samsung XL2370
Samsung PX2370 ( komt maandag binnen
)
Logitech g510, g9x en g35
alle drivers zijn up to date voor zover ik weet.
ik speel crysis 2, BFBC2 en nog wat andere meuk. Maar hij crasht vooral bij deze games.
nu zat ik zelf eerst aan mijn temps te denken maar
- Cpu idle 32¤, load 60¤, prime65 73¤
- gpu idle 41¤+34¤, load 45¤+60¤
Dus dat zal het probleem niet zijn toch ?
Nu zit ik zelf te denken dat mijn voeding niet genoeg is. Zou dat het kunnen zijn?
Ik zal ook nog ff proberen terug te clocken, maar ik denk niet dat daar het probleem ligt
heel erg bedankt, hoop dat iemand me ff kan helpen want dit is een vrij irritant probleempje
P.s. Als ik mijn pc opstart stopt hij er na 5 sec. mee en begint die opnieuw en doet het dan wel gewoon. Wat zou dat kunnen zijn?
p.p.s. Wat voor toegevoegde waarde zou nog een extra 8gb ram hebben ?
Een maandje terug was ik nog een hardware newb,
maar nu dankzij tweakers heb ik mijn eerste pc in elkaar gezet en ben er dolblij mee. En wil daar jullie ook hartelijk voor bedanken. Alles werkt tot mijn verbazing alleen mijn games blijven zomaar crashen uit het niets.
mijn setup:
Corsair 600t special edition
p8p67 Pro
i7 - 2600k OC - 4426Mhz -> Scythe Mugen 2 Rev. B
Corsair 2x4096MB DDR3 1600
2x Asus GTX570 Direct CUII @ SLI
Western Digital 1TB
Intel SSD 510 series 120GB
Samsung DVD
Coolermaster 850Watt PSU silent pro
Samsung XL2370
Samsung PX2370 ( komt maandag binnen
Logitech g510, g9x en g35
alle drivers zijn up to date voor zover ik weet.
ik speel crysis 2, BFBC2 en nog wat andere meuk. Maar hij crasht vooral bij deze games.
nu zat ik zelf eerst aan mijn temps te denken maar
- Cpu idle 32¤, load 60¤, prime65 73¤
- gpu idle 41¤+34¤, load 45¤+60¤
Dus dat zal het probleem niet zijn toch ?
Nu zit ik zelf te denken dat mijn voeding niet genoeg is. Zou dat het kunnen zijn?
Ik zal ook nog ff proberen terug te clocken, maar ik denk niet dat daar het probleem ligt
heel erg bedankt, hoop dat iemand me ff kan helpen want dit is een vrij irritant probleempje
P.s. Als ik mijn pc opstart stopt hij er na 5 sec. mee en begint die opnieuw en doet het dan wel gewoon. Wat zou dat kunnen zijn?
p.p.s. Wat voor toegevoegde waarde zou nog een extra 8gb ram hebben ?