Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• 16jeffrey
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-01 14:06
Hallo,

ik heb m'n Samsung Galaxy S2 nu een week en ik probeerde vandaag het programmatje "Kies Air" uit. Heel makkelijk om je foto's en video's op je computer te zetten. Nu probeerde ik vandaag om muziek te uploaden naar mijn S2. Dit lukte niet, er kwam na een tijdje steeds "netwerkfout" te staan. Weten jullie hier raad mee?
Alvast bedankt!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 12:50
Kies in het algemeen doet vaak erg moeilijk. Zelf KIES air al links later liggen , ik doe toch alles met dropbox.

• 16jeffrey
Maar dan stream je alles, ik wil de muziek op m'n telefoon zelf hebben staan. Is er een ander programma om draadloos te synchroniseren?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Anders gewoon met een smb browser zoals astro ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• 16jeffrey
Pfff, wat een gedoe zeg... is er geen oplossing voor het probleem wat ik heb? Voor de rest vind ik Kies Air geweldig werken! Geen gedoe met een kabeltje, gewoon via je browser synchroniseren. Het enige wat niet wil lukken is uploaden en daar baal ik van. Dus als iemand een oplossing heeft, komt u maar!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:50

Zewatanejo

Fine Thanks!

Misschien als alternatief doubletwist airsync?

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Google Music (BETA) al geprobeerd?

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11 19:08
16jeffrey schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:51:
Maar dan stream je alles, ik wil de muziek op m'n telefoon zelf hebben staan. Is er een ander programma om draadloos te synchroniseren?
Dropbox streamt niet, hoor. Gewoon op je eigen netwerk die bestanden in dropbox laten downloaden op je telefoon en dan staan ze erop. Maar het is waarschijnlijk niet de makkelijkste manier om veel bestanden zo over te zetten omdat je dat wel op je telefoon moet doen.

Google Music werkt in mijn ogen eigenlijk nog het beste voor zoiets. De eerste keer stream je de muziek, maar die muziek wordt nadien wel lokaal bewaard em dat kan je ook per album zo instellen. Nadeel is dat je dat op je telefoon moet doen, voordeel is wel dat je dat van om het even waar kan doen, zelfs onderweg heb je dus toegang tot al je muziek.

Wat betreft Kies Air, mogelijk is het een Java-probleem.

• 16jeffrey
Oh ik heb te vroeg geschreeuwd. Dropbox werkt opzich ook wel makkelijk. De muziek in een mapje slepen (upload automatisch) en op je mobiel weer downloaden! Nu gebruik ik gewoon Dropbox voor m'n muziek en als ik foto's/filmpjes van m'n mobiel af wil halen gebruik ik Kies Air nog gewoon. Thnx mensen!

Verwijderd

16jeffrey schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:32:
Hallo,

ik heb m'n Samsung Galaxy S2 nu een week en ik probeerde vandaag het programmatje "Kies Air" uit. Heel makkelijk om je foto's en video's op je computer te zetten. Nu probeerde ik vandaag om muziek te uploaden naar mijn S2. Dit lukte niet, er kwam na een tijdje steeds "netwerkfout" te staan. Weten jullie hier raad mee?
Alvast bedankt!
Beste 16jeffrey,

Wij adviseren jou om het computer-programma Kies te downloaden en deze te installeren. Hierna kun je via de USB-datakabel verbinding maken tussen jouw Galaxy S II en jouw computer.
Deze verbinding is stabieler dan Kies Air, en ondersteunt alle functies van Kies beter, waaronder het overzetten van media-bestanden.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Pagina: 1