Denon 2311 als voorversterker?

Pagina: 1
Acties:

• Stinow
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-01 15:27
Goedemorgen mede tweakers,

Omdat ik wat zware speakers wil gaan aansturen (in stereo) vraag ik mij het volgende af:

Kan ik een Sherwood S-6040CP:
Afbeeldingslocatie: http://www.soundsclassic.com/listpix/sherwood6040cp2bk.jpg

als eindversterker aansluiten op mijn:
Denon 2311?
Afbeeldingslocatie: http://www.digeasy.com/images/products/receivers/Denon_AVR2311CI_Back.jpg

Ik kom er zelf namelijk niet helemaal uit.. ik zie wel een SW out en een setje tulp out voor DVR..

Alvast bedankt!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:04

FeaR

In GoT we trust

De AVR-2311 die je post is het Amerikaanse model. Te zien aan de terminals waar standaard geen beschermdopjes in zitten en aan de 120 Volt aanduiding. Dit is het Europese model met de 230 Volt aanduiding.

Zoals je ziet heeft het Europese model 7.1 pre-outs die je gewoon aan kan sluiten op de twee ingangen van de eindversterker.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Stinow
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-01 15:27
Well i'll be damned! :D

Dat krijg ik dus van een topic posten als ik niet thuis ben, hahaha.
Dank voor je reactie en scherpe blik :).

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
FeaR schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:36:
De AVR-2311 die je post is het Amerikaanse model. Te zien aan de terminals waar standaard geen beschermdopjes in zitten en aan de 120 Volt aanduiding. Dit is het Europese model met de 230 Volt aanduiding.

Zoals je ziet heeft het Europese model 7.1 pre-outs die je gewoon aan kan sluiten op de twee ingangen van de eindversterker.
Sowieso was het toch mogelijk geweest via de zone 2 als het toch alleen stereo betreft? Of is dat te veel van een omweg?

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:04

FeaR

In GoT we trust

Póg mo Thóin schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:59:
[...]
Sowieso was het toch mogelijk geweest via de zone 2 als het toch alleen stereo betreft? Of is dat te veel van een omweg?
Ligt eraan hoe je het aan wilt sluiten. Zone 2 heeft nogal wat beperkingen van welke ingangen naar Zone 2 door worden gestuurd. Zo gaat het met digitale audio lang niet altijd goed. Als je gewoon analoog zou werken had het op zich ook wel gekund. Maar met pre-outs werkt het een stuk makkelijker. Hoe je ook niet specifiek de Zone 2 op de remote/receiver te kiezen en dergelijke.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.