Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe behuizing.

Pagina: 1
Acties:

• Frank767
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-11 20:01
Ik heb afgelopen week een nieuwe videokaart binnen gekregen (Asus Ati 6950 CU II ), echter ben ik nu geconfronteerd dat de videokaart veel en veelste groot is voor mijn Thermaltake Soprano kast is.

Ik wil daarom vandaag maar een nieuwe bigtower kopen, echt heb ik hier weinig ervaring mee.
Wensen;

-NIet duurder dan 150 euro
-Goede koelmogelijkheden (mijn huidige kast wordt te warm, waardoor de fans te veel herrie maken)
-Ruimte voor een grote videokaart ;)
-Een kast die stil is

Mijn ogen vielen onder andere op een Thermaltake Element V NVIDIA Edition Basic, maar ik heb hier weinig informatie over kunnen vinden op internet.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 09:24
Waarom de reviews op de frontpage niet eens bekijken? Of spieken welke behuizing in de laatste Best Buy Guide is gekozen?
Of zoek zelf wat uit.

Bepaal voor jezelf wat je belangrijk vind, kies op basis daarvan enkele kasten, en ga zoeken en lezen welke voor jou de beste keus is.

[ Voor 10% gewijzigd door frickY op 26-08-2011 08:52 ]

• Frank767
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-11 20:01
Bedankt voor je reactie... Ik ben er wel uit welke van de 2 het gaat worden

antec Antec Dark Fleet DF-85 of de Cooler Master HAF932 AMD Edition . Heeft iemand toevallig ervaring met één van de twee of kan iemand mij misschien een overtuigende reden geven welke van de twee ik moet nemen ;)

Stil en een goede warmte afvoer vind ik het belangrijkste, en uiteraard moet mijn te lange videokaart erin passen ;).