Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben opzoek naar een goede surround sound headset. Het liefst 7.1. Ik heb op het internet gesurft en ik zag 2 goede headsets naar voren komen. De Logitech G35 en de Razer Megalodon. Ze zijn allebei surround sound. Zelf heb ik goede ervaring met Razer. Maar die is dan ook € 40,- duurder dan de G35. Zelf las ik op het internet dat de Megalodon wel meer comfortabel en makkelijker te gebruiken was in vergelijking met de G35. Hebben jullie ervaring met één van deze 2 headsets? Of eventuele andere headsets?

Bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ik kan me voorstellen dat het vinden van een goed subforum lastig is, maar tenzij je ze wilt selecteren op uitelkaarschroefbaarheid is EL iig helemaal fout :) Schopje naar Overige Hardware, mocht je een betere locatie verzinnen moet je de mods daar maar aanspreken.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Beter locatie kan ik zonder aanspreken ook verzinnen - schopje door naar Audio & HiFi

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 12:04

FeaR

In GoT we trust

Een nog betere locatie zou zijn... Ow wacht, nee Audio en HiFi is wel goed :+

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Beyerdynamic en een Xonar geeft je meer waar voor je geld IMO...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 10:06

Morenoo91

Flexible Mexican

Ik heb een Logitech G35 gehad. 2x moeten omruilen omdat hij kapot ging bij het scharniertje dat de oorschelp roteerd. Goed geluid maare, bij mij ging ie telkens stuk

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik heb zelf de Logitech G35 gehad en hij was leuk maar vond het geen top headset vooral het USB gedeelte niet. Ben daarom ook direct over gestapt op een Creative geluidskaart en een Sennheiser PC350 G4ME headset. Een echte aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Nemean schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:34:
Ik heb zelf de Logitech G35 gehad en hij was leuk maar vond het geen top headset vooral het USB gedeelte niet. Ben daarom ook direct over gestapt op een Creative geluidskaart en een Sennheiser PC350 G4ME headset. Een echte aanrader!
Voor twee tientjes meer heb je dus een Beyerdynamic DT770 Pro, gesloten koptelefoon die gebouwd is als een tank, volledig lineair geluid geeft vanaf 5 Hz tot aan 35Khz, wasbare oorpadding heeft en domweg meer geluid uit je spel, je film en je muziek haalt.

Weliswaar geen microfoon, maar daar is ook wel iets aan te doen, zoals een clip-on of een desktop microfoon. Heb je echter wel een koptelefoon die makkelijk 10 jaar mee kan, en zelfs dan los te vervangen is per onderdeel

AKG komt vanaf 200 euro in de buurt, Sennheisser zit weer een trapje duurder (en persoonlijk vind ik ze overrated).

www.avpnews.com

Pagina: 1