Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Website review

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb mijn website bijna af en wil graag nog een objectieve blik. Het betreft een startpagina: *knip*

Heeft het kans voor succes? Wat kan beter? Ik zat laatst nog te denken om ''widgets'' toe te voegen zoals een overzicht van het nieuws, kalender, vertalen/calculator, youtube etc etc. Die ''widgets'' zijn dan in eerste instantie wel verborgen. Heeft dat zin (enige waarde)?

Wat denken jullie? Het is naar het voorbeeld van *knip* etc.

Bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door MueR op 25-08-2011 23:56 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou eens beginnen met wat aan de layout te doen, eea staat nog schots en scheef, dat is wat jammer.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 23:42:
Ik zou eens beginnen met wat aan de layout te doen, eea staat nog schots en scheef, dat is wat jammer.
Kan je het aub voor mij aanduiden? Ik heb daar namelijk behoorlijk wat werk ingestoken, ik zie niet wat je bedoelt. Maar verder, denk je dat de website een ''doelgroep'' zal kunnen aanspreken?

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Hoi, welkom op GoT :w

We doen hier niet aan sitechecks. Dit topic gaat daarom op slot. Zou je, voordat je een nieuw topic opent, de Quickstart eens door willen lezen?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.