Hallo allemaal,
Heb eindelijk mijn allereerste eigen PC aangeschaft. Alle onderdelen besteld bij een bedrijf en het daar in elkaar laten zetten. Echter na het installeren van Windows 7 zijn er problemen bij het opstarten.
Windows is dus geinstalleerd. De map staat op de SSD schrijf.
Ik moet de dvd van windows erin stoppen, anders start windows niet op. Doe ik dit namelijk niet, dan krijg ik na de melding van de bios enkel een wit knipperend balkje linksboven in mijn scherm.
Daarnaast zie ik in windows ook niet mijn WD HDD.
Wat zit er allemaal in de pc:
Moederbord ASUS P8P67 B3 Revision
Intel Core i5 2500K
Sapphire RADEON HD 6950 2 GB GDDR5
OCZ Vertex 2 Series - 120 GB - SATA-300
WD Caviar Green WD20EARX - 2 TB - SATA-600
Daarnaast nog 8 GB geheugen, OCZ 600 Watt voeding, LiteOn schrijfstation.
De bios is ingesteld op AHCI en de laatste firmware voor de SSD is geinstalleerd.
Heeft er iemand een mogelijke oplossing zodat ik geen Windows 7 dvd hoef te gebruiken voor het opstarten?
Bedankt alvast!
Heb eindelijk mijn allereerste eigen PC aangeschaft. Alle onderdelen besteld bij een bedrijf en het daar in elkaar laten zetten. Echter na het installeren van Windows 7 zijn er problemen bij het opstarten.
Windows is dus geinstalleerd. De map staat op de SSD schrijf.
Ik moet de dvd van windows erin stoppen, anders start windows niet op. Doe ik dit namelijk niet, dan krijg ik na de melding van de bios enkel een wit knipperend balkje linksboven in mijn scherm.
Daarnaast zie ik in windows ook niet mijn WD HDD.
Wat zit er allemaal in de pc:
Moederbord ASUS P8P67 B3 Revision
Intel Core i5 2500K
Sapphire RADEON HD 6950 2 GB GDDR5
OCZ Vertex 2 Series - 120 GB - SATA-300
WD Caviar Green WD20EARX - 2 TB - SATA-600
Daarnaast nog 8 GB geheugen, OCZ 600 Watt voeding, LiteOn schrijfstation.
De bios is ingesteld op AHCI en de laatste firmware voor de SSD is geinstalleerd.
Heeft er iemand een mogelijke oplossing zodat ik geen Windows 7 dvd hoef te gebruiken voor het opstarten?
Bedankt alvast!
[ Voor 12% gewijzigd door ptrck op 25-08-2011 21:50 ]