Over ASUS N75SF VRAGEN ???

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

• acreed166
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-12 16:13
Ik heb gisteren mijn asus n75sf binnengekregen en ik kan hem in een woord beschrijven TOP appraaat design is super veeeel mooier dan n73sv en geluid is gewoon niet te beschrijven.

heb je vragen over deze laptop of heb je twijfes

vraag maar los.

• bedlam
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-11 12:14
Ergens volgende week hoop ik mijn n55sf binnen te krijgen. Leuk te horen dat jij al zeer positief bent over de jouwe! Heb je nog geen problemen met optimus gehad?

• acreed166
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-12 16:13
@bedlam neee totaal niet maar er is alweer een nieuwe update voor nvidia gt555

en veel mensen hadden opver toetsenbord bij n73 kut was das waar maar bij deze is dat gewoon weg.

maar heb nog niet veel gedaan met laptop morgen krijg ik ssd binnen dan ga ik pas alles testen en proberen ;d

• bedlam
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-11 12:14
Ik heb hem ondertussen ook, al wel een negatief puntje ervaren, numpad werkt niet zoals het hoort bij mij (n55sf), hopelijk komt hiervoor nog een update want telkens op shift moeten duwen om wat cijfers te kunnen typen is niet zo tof. Geluid ervaar ik als zeer aangenaam(zeker met de subwoofer). De temperaturen tijdens gamen zijn zeer behoorlijk (na aanpassing dat hij niet meer op turbomodus gaat). Geen lagspikes, optimus werkt zoals het hoort. Al bij al zeer positief! Een review komt er misschien aan als ik zin/tijd heb.

Verwijderd

We begrijpen dat je blij bent met je aankoop, maar dit is niet de juiste manier op een topic te starten.
Wil je een topic om je ervaringen te delen met deze laptop? Dat kan, maak dan een [ervaringen] topic aan. We verwachten dan wel meer van de topicstart, zie Tag: ervaring voor wat ideetjes.

Dit topic is gesloten.