Sinds enkele dagen ben ik de (trotse) eigenaar van een Z-5500 speaker set. Het geluid klonk op het begin goed totdat mij een resonantie opviel in de sub woofer. Op een toonhoogte rond de 130 Hz ( bereik zo tussen de 125-140) lijkt het alsof er een los stuk metaal zit mee te trillen wat een onzuiver geluid tot gevolg heeft. De set moet op middel tot hoog volume staan om het te horen. In veel liedjes is deze onzuivere bijtoon zeer irritant. Aangezien het apparaat niet de kleinste is, wil ik liever niet gelijk tot de garantie beroepen wegens het lastige vervoer terug naar de webwinkel. Tevens weet ik ook niet of dit iets door mijn eigen doen is, of een productiefout (of de set is van zichzelf niets?).
Ik vraag daarom ook advies aan jullie voor ik actie onderneem. Ook eigen ervaringen of ingevingen zijn meer dan welkom.
Alvast bedankt!
Ik vraag daarom ook advies aan jullie voor ik actie onderneem. Ook eigen ervaringen of ingevingen zijn meer dan welkom.
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Larry op 25-08-2011 16:23 . Reden: Hoeveelheid Hz aangepast ]