iPad 2, verificatie vereist loop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 22:39

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Ik heb vandaag een iPad 2 gekocht. In de winkel is deze geactiveerd, dus ik kan 'm gewoon gebruiken.

Maar als ik iets wil downloaden van de AppStore krijg ik de mededeling:

"Verificatie vereist. Tik op ga door om in te loggen. Bekijk en bevestig vervolgens de wijzigingen."

Ik klik dus op 'Ga door' en moet mijn wachtwoord invullen, waarna ik in een loop terechtkom. Hij blijft maar vragen om het wachtwoord en doet verder niets. Ik kan geen app aanschaffen.
(wachtwoord klopt en ik kan gewoon inloggen bij de AppStore)

Weet iemand hoe ik dit vanaf m'n iPad op kan lossen? Ik heb de komende dagen geen computer tot mijn beschikking, kan het dus niet via iTunes doen (vond wat tips om iPad via iTunes aan te sluiten).

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 20:56

Bestla

Kvinne

Volgens mij is een Ipad2 uit de doos niet te gebruiken. Eerst wil hij namelijk via Itunes geacctiveerd worden. hebben ze dat dan al in de winkel gedaan.?
Mijn Ipad2 moest eerst via Itunes en dan kon ik gewoon alles doen, zelfs apps downloaden met wachtwoord idem aan je gegevens bij activatie.

Anders even terug naar de winkel, die hebben hem geactiveerd, en misschien iets verkeerd gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Ja, hij is in de winkel geactiveerd (zie eerste zin hierboven). Maar dat heeft de verkoper gedaan (niet met mijn iTunes ww).

Verder kan ik dus wel mailen, browsen, ed.

Moet het activeren niet op mijn iTunes met mijn gebruikersnaam en wachtwoord?
Maar sowieso vreemd dat ik in zo'n loop terechtkom waar ik continu mijn ww moet invullen en er niets gebeurt. Er zou dan toch een foutmelding moeten verschijnen?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Vandaag maar weer geprobeerd en het ging nu wel goed. Verder niets gedaan hier. Dus waarschijnlijk storing bij de Apple servers?

En toch vreemd dat je in zo'n loop komt ipv foutmelding :-) Slordig Apple!