Apple bluetooth toetsenbord spaced

Pagina: 1
Acties:

• ProvideInRoot
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:15
Ik gebruik bij mijn mbp zo'n klein toetsenbord van apple zonder numerieke toetsen en sinds kort doet het echt heel erg vreemd.

Als ik aan het typen ben komt er om de seconde een letter en het duurt dus heel erg lang voor er überhaupt iets op mijn display komt en hij is ook steeds de verbinding kwijt met mijn mbp. Ik heb al zoals apple op hun website schrijft verschillende dingen gedaan. Ik heb het toetsenbord ook verwijdert en weer toegevoegd maar zonder resultaat. Nieuwe batterijen is het ook niet.

Weet iemand hier iets op, het moet haast wel de verbinding zijn die vreemd doet zou het anders niet weten. Het toetsenbord is ongeveer een half jaar oud.

gr

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 16:51

Releases

Ja maar!

Batterijen toevallig bijna op?

• ProvideInRoot
nee, heb er andere in gedaan en had er nog steeds last van. Overigens typt die soms ook letters meerdere keren. Wat ik trouwens ook wel raar vind is dat die naar een half jaar zegt dat mijn batterijen nog steeds 100% zijn in systeem voorkeuren

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 12:10

Pompiedom

Don't panic

[shameless ik-ook post]

Recent (waarschijnlijk sinds ik Lion geinstalleerd heb staan) merk ik ook dat mijn bluetooth alu plankje rare kuren heeft. Ik heb nog niet de tijd genomen om uit te zoeken of het aan Lion of het plankje ligt. De batterijen zijn vervangen (ook al gaf de indicator nog genoeg power aan).

Bij mij zijn de symptomen dat de shift constant signaal geeft waardoor je alles in hoofdletters typt (shift of capslock indrukken helpt niet)

OSX: 10.7.1
MBP: 5,1 (15-inch late 2008)

Geen oplossing van mijn kant maar wellicht dat er iets met de bluetooth connectie niet helemaal pluis is.

We create our own reality

• ProvideInRoot
Ja ik heb ook Lion er op gezet heb een MBP mid 2010 15 inch 6,2

misschien komt er dan nog wel een update voor als het inderdaad Lion is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProvideInRoot
niemand hier die wellicht nog een oplossing voor mij zou weten? Als ik de firmware wil updaten van het toetsenbord zegt het installatie programma zelfs dat er geen aluminium keyboard gevonden kan worden :s

Help me out here :-(

[ Voor 6% gewijzigd door ProvideInRoot op 26-08-2011 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04:25
Heb je meer BT apparaten in de buurt? Zet eens overal BT op uit behalve je mac en het plankje.

Ik had laatst een malafide Nokia in de buurt waardoor ik opeens zoiets kreeg:

Lllllllllllllllllllllllllllllaten weeeeeeeeeee morrrrrrrgen gaaaaaaaan....

Najah je snapt het idee.

P.s. er zijn verschillende soorten firmware voor verschillende soorten awk's. Zo heb je een 2007 en 2009 versie. Let even op of je de juiste firmware updater pakt voor jouw keyboard.

[ Voor 24% gewijzigd door Alpha89 op 26-08-2011 23:56 . Reden: firmware verhaal toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-10 15:43
Ik heb ook problemen. Als ik Minecraft aan het spelen ben kapt mijn plank er soms compleet mee, de oplossing: minuutje ofzo wachten. Ik denk dat het probleem in mijn computer zit en niet in de plank zelf, want als ik niet aan het Minecraften ben doet hij het prima. Ook Lion trouwens. Geen andere BT apparaten in de buurt, behalve mijn magische muis dan.

Waar staat trouwens dat troubleshooting-geval op de Apple site, want die kon ik niet vinden.

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProvideInRoot
Ja, heel erg vreemd maar vandaag werk het ineens wel weer goed. De update van 2009 was niet nodig want die had ik al. Heb lion dus zal daar wel in zitten. Gisteren heb ik het heel de avond gehad dus het zou misschien kunnen liggen aan de iPhone van mijn vriendin. Mijn iPhone heeft ook altijd de bluetooth aan en daar heb ik nu dus blijkbaar geen last van.
Pagina: 1