Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
The devil is in the details.
Lijkt me stug dat die social bar dan precies dezelfde is als die van T.net. Daarnaast geloof ik niet dat T.net hun pagina's rechtstreeks laat editen door externe partijen.Hahn schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:36:
Volgens mij vult LG zelf die pagina en heeft T.net er weinig mee te maken.
Heb je überhaupt ff de pagina bezocht?
@ Hieronder: excuus, ik schatte je reactie niet op waarde.
[ Voor 17% gewijzigd door Barleone op 25-08-2011 13:50 ]
En ik vind je reactie nogal sneu eigenlijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Hahn op 25-08-2011 13:41 ]
Sterker nog: aangezien het een iframe is, heeft het ding uberhaupt geen toegang tot de gebruikersgegevens en kunnen we dus ook niet checken of je de balk uit hebt staan. De site draait wel op een (sub)domein van ons, maar daar houdt het wel mee op.
Dat het ding er hetzelfde uitziet, komt idd omdat de design-smurfen die het aangeleverd hebben goed naar onze balk hebben gekeken.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Ik had eerder verwacht dat zo'n pagina door de redactie ging - incluis de mogelijkheid voor werken op het domein tweakers.net, en dat voor die moeite de geldkraan werd opengedraaid door de adverteerder.
Het was het vragen waard, iig.
Alleen jammer dat mijn adblock het iframe nu niet meepakt omdat het in het whitelist-domain van tweakers.net staat.
En btw, ik houd wel van acties, het gaat me hier puur om de social meuk.
PS. Leuk voor T.net dat de social buttons credit geven aan het tweakers.net domein!
Dit topic is gesloten.
![]()