Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Social sharing op BCC actiepagina

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:37
LD, bij voorbaat dank voor de disable functie van de social bar!

Maar ehm.. hier (klik op de contest): http://tweakers.net/adver...-weer-aan-de-slag-special = http://bcc.tweakzones.net/contest.html staan de social sharingbuttons zomaar ineens weer. :-(

Kan daar wat aan gesleuteld worden? Zal toch vaker voor gaan komen dergelijke actiepagina's, dus lijkt me de devtijd waard. :)

Ten overvloede: ik heb niet voor niets de feature disabled en met CSS verborgen. B)

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:18
Volgens mij vult LG zelf die pagina en heeft T.net er weinig mee te maken.

The devil is in the details.

• Barleone
Hahn schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:36:
Volgens mij vult LG zelf die pagina en heeft T.net er weinig mee te maken.
Lijkt me stug dat die social bar dan precies dezelfde is als die van T.net. Daarnaast geloof ik niet dat T.net hun pagina's rechtstreeks laat editen door externe partijen.
Heb je überhaupt ff de pagina bezocht? :X Ik ruik een firstpost-luchtje aan je reactie, sorry?
@ Hieronder: excuus, ik schatte je reactie niet op waarde. :$

[ Voor 17% gewijzigd door Barleone op 25-08-2011 13:50 ]

• Hahn
Ik heb de pagina bezocht en zag dat het dezelfde balk is ja, maar dat verandert niks aan mijn reactie. Misschien dat LG de T.net-socialbar heeft gepakt.

En ik vind je reactie nogal sneu eigenlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Hahn op 25-08-2011 13:41 ]

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:05

rob_erwt

What does this button do?

Dat is inderdaad een iframe met daarin code van de adverteerder. Afgezien van een sanity-check doen wij niets aan de website zoals zij hem aanleveren. We zijn ook niet van plan veel van ons kostbare en schaarse dev-werk te steken in dergelijke advertorial uitingen.

Sterker nog: aangezien het een iframe is, heeft het ding uberhaupt geen toegang tot de gebruikersgegevens en kunnen we dus ook niet checken of je de balk uit hebt staan. De site draait wel op een (sub)domein van ons, maar daar houdt het wel mee op.

Dat het ding er hetzelfde uitziet, komt idd omdat de design-smurfen die het aangeleverd hebben goed naar onze balk hebben gekeken. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Barleone
Duidelijk, jammer maar helaas.
Ik had eerder verwacht dat zo'n pagina door de redactie ging - incluis de mogelijkheid voor werken op het domein tweakers.net, en dat voor die moeite de geldkraan werd opengedraaid door de adverteerder.
Het was het vragen waard, iig.
offtopic:
Alleen jammer dat mijn adblock het iframe nu niet meepakt omdat het in het whitelist-domain van tweakers.net staat. :-( Maar dat is een andere zaak.

• Hahn
Zet 'Gesponsorde acties' op 0 in de tracker, dan zie je dat soort acties niet meer. Heel de iframe adblocken lijkt me weinig nuttig, want dan zie je héél de actie niet meer, niet alleen de socialbar.

• Barleone
Haha, kga geen heel actie-iframe blokken. Maar de social meuk bedoelde ik :)
En btw, ik houd wel van acties, het gaat me hier puur om de social meuk.
PS. Leuk voor T.net dat de social buttons credit geven aan het tweakers.net domein! :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.