• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:35
Ik heb nog een oude xbox 360 met 20gb harde schijf. Nu is deze wat te klein geworden en ben ik op zoek naar een nieuwe harde schijf voor mijn xbox, ik zou graag de 250gb versie willen kopen aangezien ik hier dan al mijn spellen kan op installeren.

Nu is het probleem dat ik in België woon (in Gent) en er in de pricewatch enkel winkels in nederland staan. Ik zou hem ook hier kunnen kopen maar in de mediamarkt en de fnac kost hij beide € 100 wat ik toch wel wat te veel van het goede vind als ik zie dat je hem in Nederland bij dixons of dynabyte voor de helft van de prijs kan halen.

Weet iemand waar ik hem in België kan halen voor minder als € 100? Ik heb al heel wat zitten rondzoeken maar alles wat ik al gevonden heb was de nieuwe versie, die dus enkel maar voor de slim xbox 360 bruikbaar is.

• Bl44tschaap
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-09 09:05
Hoi woon zelf in zeeuws vlaanderen en ik weet dat er in terneuzen een dixons zit. Misschien kan je daar naar toe?

Verwijderd

Hier staat 1 voor € 55 : http://www.consolepro.nl/...-voor-xbox-360-p-523.html , maar dan nog wel €9.99 verzendskosten (http://www.consolepro.nl/verzendkosten-i-7.html)

Verwijderd

Je kunt tegenwoordig ook een gewone externe hdd eraan hangen en deze gebruiken om games etc op te zetten geloof ik. Zou nog goedkoper zijn :)

Ook kun je zelf een grotere hdd plaatsen. moet je maar even rond googlen.

• glennvho
@ Bl44tschaap: Op de site van dixons staat dat hij daar niet op voorraad is, de dichtstbijzijnde dixons met voorraad zou voor mij 100km zijn en dat is me net iets te ver voor een harde schijf.

@ vincentwolff: Bedankt, als ik dichter bij huis niks goedkoper vind dan ga ik denk ik deze bestellen. :)

@ AGroenewold: Dat had ik vroeger al eens geprobeerd om zelf een grotere harde schijf te plaatsen maar dit is mij nooit goed gelukt, ook geloof ik dat er een hele tijd terug een update was die dit soort dingen zou voorkomen en je hdd onbruikbaar zou zijn ofzo. Weet niet of het nu nog zo is maar ga het zeker eens opzoeken aangezien ik hier nog een oude 120gb laptopschijf liggen heb die ik daarvoor zou kunne gebruiken.

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:52:
Je kunt tegenwoordig ook een gewone externe hdd eraan hangen en deze gebruiken om games etc op te zetten geloof ik. Zou nog goedkoper zijn :)

Ik dacht dat je dan maar maximum 16 GB per schijf krijgt? Dan moet je al je usbpoorten volhangen met externe HD's tegen dat je een beetje genoeg hebt :P

http://specs.tweak.to/16567

• glennvho
Hmm, die shop die vincent aanhaalde daar leveren ze de harde schijf in bulkverpakking, daar zit dus geen transfer kabeltje bij jammer genoeg.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

Maar je hebt grote kans dat je geband word omdat je niet een officiële/gelicenseerde HD gebruikt :)

• glennvho
Rockvee2 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:25:
[...]

Maar je hebt grote kans dat je geband word omdat je niet een officiële/gelicenseerde HD gebruikt :)
Dat dacht ik ook wel al eerlijk gezegd. :P

Ga morgen dan maar eens een ritje naar roosendaal maken denk ik waar ze hem wel gewoon hebben bij de dixons voor € 50. Hier in België heb ik hem enkel maar voor € 100 kunnen vinden jammer genoeg...

• Static Don
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-05 11:12

Dit is misschien wel mogelijk, maar dan met je HDD op een FAT32 zijn gefragmenteerd en dit ondersteunt alleen bestanden tot 4GB. En dus kan het waarschijnlijk niet, omdat een spel zeker groter is.

de nieuwe xbox'360 software maakt het lezen en/of gebruiken van NTFS HDD's niet mogelijk.. helaas..

• glennvho
Nou als het zo in elkaar zit dan heb ik toch liever gewoon een grotere harde schijf van microsoft zelf, dat bespaard me heel wat gepruts en problemen lijkt me. :)

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Dit kan volgende keer prima in het Xbox360 topic: Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 67.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
als je zoekt op google vind je hoe je een standaard westerndigital schijf kan spoofen zodat hij wel werkt.
Ik had zo'n lege behuizing voor een hdd gekocht bij een console-hack winkel. voor een prikkie 250gb hdd :)
misschien kan je ook je oude behuizing hergebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
sharkzor schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:04:
als je zoekt op google vind je hoe je een standaard westerndigital schijf kan spoofen zodat hij wel werkt.
Ik had zo'n lege behuizing voor een hdd gekocht bij een console-hack winkel. voor een prikkie 250gb hdd :)
misschien kan je ook je oude behuizing hergebruiken.
Maar is het dan niet zo dat als je hierop betrapt wordt dat je harde schijf en/account gebanned worden? En heb je verder ook een linkje van hoe jij het gedaan hebt? Ik kan het niet direct zo vinden, vind vooral dingen die nog vanuit 2009 dateren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
glennvho schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 01:17:
[...]

Maar is het dan niet zo dat als je hierop betrapt wordt dat je harde schijf en/account gebanned worden? En heb je verder ook een linkje van hoe jij het gedaan hebt? Ik kan het niet direct zo vinden, vind vooral dingen die nog vanuit 2009 dateren...
nop. zeker niet. ik zie ook niet goed in hoe ze dit kunnen verbieden. het is hetzelfde met print-cardridges, ze kunnen niet verbieden dat er patronen van een ander merk in gaan. hoogstens bemoeilijken.

je kan het iig me hddhackr doen.
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=668416
Pagina: 1