Toon posts:

[2000/XP] Welkomstscherm aanpassen, iets anders dan .bmp?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In m'n vorige installatie had ik met w2k een bmp die als achtergrond werd gebruikt bij het inlogscherm.
Dit had ik toen voorelkaar gekregen d.m.v. het aanpassen van een registry-key, maar die ben ik nu dus kwijt... :(
Weet iemand welke key dit is??

Verwijderd

ga naar

HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Desktop

en pas de waarde van wallpaper aan

Verwijderd

Topicstarter
Dank je, works fine *D

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Kun je ipv van bmp niet kiezen voor een ander bestandsformaat? want ik vind 4,3MB toch iets overdreven voor alleen een achtergrondje tijdens opstarten :) (het gaat trouwens over XP maar dat zal nix uitmaken denk ik?)

offtopic:
sorry dat ik een oud topic kick maar mijn vraag gaat erover :)

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-03 15:49

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik geloof dat Windows Vista om zal kunnen gaan met PNG backgrounds als ik het me goed herinner, maar in eerdere Windows edities zul je voor dit scherm echt bmp moeten gebruiken.

In Windows kun je Webinterface aanzetten voor je bureaublad, even brak geformuleerd maar het zit gewoon in het Eigenschappen menu - en dan kun je wel andere formaten plaatjes gebruiken. Dit wist je vast al. Maar voor het inloggen... I'm afraid not.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Met Active Desktop kan dat prima als je al ingelogd bent, bij het inlogscherm heb je daar niks aan.
Maar als ik deze website mag geloven kan het wel :P

offtopic:
topictitel even aangepast aan hedendaagse regels daaromtrent :P

[ Voor 14% gewijzigd door sanfranjake op 26-10-2005 05:31 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Het is inderdaad wel mogelijk met volgens mij ok dat programma die hier voor staat aangegeven op de website maar ik zelf maak gebruik van Style XP werkt prima om van alles te veranderen van je bootscreen tot je desktop theme. hopelijk heb je er wat aan.
Pagina: 1