Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als reacties worden verwijderd heb je wel kans dat mensen dezelfde vragen gaan stellen.... Met als gevolg weer hetzelfde antwoord geven....CLB schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:34:
Ik stuitte net op een advertentie die vandaag geplaatst was, helemaal leuk en aardig, top natuurlijk..
Reacties waren er ook al en ik reageer daar ook op... Zie ik een paar minuten later dat de advertenties van juni en juli waren, terwijl de advertentie vandaag geplaatst is.. Waarschijnlijk 'heractiveerd' ofzo, maar toch vind ik dit een beetje gek staan. Is het misschien een optie om die reacties te verwijderen, wat natuurlijk wel rigoreus is, maar bijvoorbeeld een bod uit juni, zal nu toch echt niet meer tellen. Andere mogelijkheid is dat er misschien gekozen kan worden om bij de advertentie te zetten dat hij 'heractiveerd' is, zodat dit met die reacties ook duidelijk is...?
Misschien een grijs tint gebruiken als advertentie is geheractiveerd?
of gewoon goed naar de datum kijken
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe