Kan geen netwerkcode opgeven CI+ Philips 40PFL8664H/12

Pagina: 1
Acties:

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:22
Vandaag CI+ module aangeschaft en deze geplaatst maar bij het willen zoeken naar nieuwe zenders verschijnt niet de vraag om een netwerk code op te geven.

De netwerk frequentie vraag verschijnt wel maar de code vervolgens niet. Toestel al gerest naar fabrieks instellingen maar ook dat biedt niet de oplossing.

Iemand dit ook mee gemaakt bij een ander model of zelfde model Philips Led TV ?

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05-2025
Ik weet even niet meer welke modellen het waren, maar ik heb hetzelfde gehad met twee philips tv's die ik vorig jaar bij mijn schoonouders in moest stellen.
En ik heb slecht nieuws voor je, uiteindelijk is het mij met wat geluk gelukt. Op een gegeven moment, na de zoveelste keer proberen, vroegen de tv's ineens wel om de netwerk code. Daarna was het allemaal zo gebeurd, maar ik weet nog steeds niet waarom het ineens wel goed ging. Volgens mij heb ik op een gegeven moment de tv gewoon aan laten staan op dat zoek scherm, in de hoop dat na lang wachten toch ineens de netwerk code popup zou komen. Dat was uiteraard niet zo, maar de poging daarna kwam het invoer scherm wel direct.

Succes in ieder geval!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:07

mr.paaJ

generatie cmd+z

Het is niet voor niets dat de xxx4 serie niet ondersteund wordt door Ziggo. Theoretisch moet het werken, maar een hoop gedoe. Zorg in ieder geval dat je de laatste firmware-updates erop hebt staan.

Hoe het bij die serie is weet ik niet helemaal, maar soms (in ieder geval al gelukt bij een Samsung) kun je ook voor automatisch of volledig kiezen, dat hij gewoon alle frequenties afgaat. Duurt langer maar werkt uiteindelijk vaak ook.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:22
Ik heb ondertussen ook al Philips technical support gemaild voor een oplossing, vanavond ga ik proberen de laatste firmware er opnieuw over te zetten in de hoop dat er ergens een "bitje" omvalt waardoor het dan wel werkt.

Bedankt voor de feedback, zodra het gelukt is zal ik mijn oplossing hier melden.