USB front connector.

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 00:20
Ik heb een MSI K7T Pro 2-A met een mogelijkheid om 2 xtra USB Connector's op aan te sluiten. Daar heb ik een kaartje bij gehad om achter (bij de pci sloten) neer te zetten. nu wil ik echter zo als je vaak bij van ie merk comp. hebt die aansluiting voor hebben. weet iemand of er van die dingen tekoop zijn zodat je die 2 poorten in een 5 1/4" slot kunt zetten?

Ik hoop dat het te begrijpen is, ik weet niet hoe ik het anders uit zou moeten leggen.

Verwijderd

Volgens mij verkopen ze wel van die front-side USB poorten. Zoek eens in de search, heb er hier ooit wel eens over gelezen... 8-)

Verwijderd

Nog nooit gezien als frontje! De enigste kasten zijn van die merken die geen losse kasten verkopen.

Anders wordt het zelf knutselen. de draden kan je gewoon verlengen en de met een plastic frontje en wat gereedschap kom je denk ik een end in de buurt.

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Ik heb die dingen (zaten ook bij me msi k7t turbo) gewoon in me zijkant gemaakt. Echt een uitkomst, want dat was lekker makkelijk boren. Me zijkant is toch vlak en kan ik gewoon los halen 8-)

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Volgens mij heeft het winkeltje bij mij om de hoek een USB hub voor montage in een floppy-bay :) Misschien dat conrad.nl zoiets heeft?

Verwijderd

Dixons en Dynabyte/Vobis en dergelijke hebben zo'n ding.
Is een sitecom internal usb-hub
(www.sitecom.nl)

kost zo'n 80 gulden, 4 poorten.
kun je verbinden doordat er een kabel vanuit dit hubje loopt, welke een stekker heeft die je in een van je bestaande usb-aansluitingen steekt.

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 00:20
ik heb 4 usb aansluitingen op mijn sys ziten en ga er voorlopig maar 1 gebruiken (voor een DAP jukebox :9) dus heb niet zo'n zin om daar een xtra hub voor aan te schaffen. er zou toch wel een anderen mogelijkheid zijn dan zelf gaan schoefen en solderen. Is nl. geen werkje waar ik erg goed in ben (het moet er wel goed en mooi afgewerkt uit zien).

edit:

die sitecom bus heb ik nix aan heb nl geen 3.5" plek meer vrij

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:42
conrad heeft frontside usb hubs

Verwijderd

anders koop je toch klein verlengkabeltje, leg je gewoon naast je monitor, ben je van het geknutsel af als je dat niet wilt...
Pagina: 1