Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSimons
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-08-2022
Beste Tweakers,
Na jarenlang gebruik te hebben gemaakt van T-mobile prepaid, leek het me wel eens tijd om over te stappen naar een abonnement met internet.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op een sim only abonnement van Simyo, maar ik kan dit dus niet bestellen, omdat ik nog geen 18 ben. Is het strafbaar als ik aangeef wél ouder te zijn dan 18, of kan ik hier op andere manieren mee in de problemen komen?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Fraude plegen o.b.v. je leeftijd lijkt me sowieso geen goed idee.

Mogelijk valt er iets te regelen met Simyo dat een van je ouders tot je 18e mede verantwoordelijk maakt/garant staat? Dat moet volgens mij bij iedere provider wel te regelen zijn.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSimons
spone schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:56:
Fraude plegen o.b.v. je leeftijd lijkt me sowieso geen goed idee.

Mogelijk valt er iets te regelen met Simyo dat een van je ouders tot je 18e mede verantwoordelijk maakt/garant staat? Dat moet volgens mij bij iedere provider wel te regelen zijn.
dat lijkt me inderdaad niet zo'n goed idee nee... dan maar iets zien te regelen met mn ouders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook Simpel, al jaren. Ideetje als je ouders bang zijn dat ze verantwoordelijk worden voor jou torenhoge telefoonrekening: je kan (nadat je het hebt afgesloten) op www.mijnsimpel.nl een limiet instellen, dat je telefoonrekening bijvoorbeeld max 20 of 30 euro per maand mag zijn. Daarna worden de uitgaande gesprekken e.d. geblokkeerd. Je kan wel gewoon gebeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSimons
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:14:
Ik heb zelf ook Simpel, al jaren. Ideetje als je ouders bang zijn dat ze verantwoordelijk worden voor jou torenhoge telefoonrekening: je kan (nadat je het hebt afgesloten) op www.mijnsimpel.nl een limiet instellen, dat je telefoonrekening bijvoorbeeld max 20 of 30 euro per maand mag zijn. Daarna worden de uitgaande gesprekken e.d. geblokkeerd. Je kan wel gewoon gebeld worden.
ik wil graag internet hebben dat niet onmeunig duur is :P maar het is niet zo zeer dat mn ouders me niet vertrouwen, ik weet heus wel wanneer ik moet stoppen. Ze hebben alleen geen zin omdat weer allemaal te regelen enzo met geld over en weer schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:08

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Je kan meestal gewoon een abonnement nemen op de naam van jou ouders, met jouw rekeningnummer.

Heb ik vroeger heel vaak voor mensen aangesloten...Lijkt me dat dit tegenwoordig nog wel kan.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSimons
Ginz schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:31:
Je kan meestal gewoon een abonnement nemen op de naam van jou ouders, met jouw rekeningnummer.

Heb ik vroeger heel vaak voor mensen aangesloten...Lijkt me dat dit tegenwoordig nog wel kan.
Is that so? Hmm, dat zou wel mooi zijn. Bedankt voor jullie hulp!

• KevinSimons
Ik heb het maar aangevraagd via mijn vader en maak ik hem maandelijks een bedrag over. Bedankt voor de hulp en hier kan een slot op. :)
Pagina: 1